Busje komt zo Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Hallo allemaal, Ik heb mijn oude PC (P3 933) van zolder gehaald om hem als tweede PC te gebruiken (dit omdat mijn eerste PC (een P4 3 GHz)zwaar belast wordt en daarom soms te traag wordt om mee te werken). De P3 deed het goed toen ik hem twee jaar geleden op zolder wegzette. Maar nu doet hij niets. Als ik de On-schakelaar indruk, licht het controlelampje een fractie van een seconde op en beweegt de vin van de voeding een paar millimeter, maar meer gebeurt er niet. Op het MB brandt een groen lampje. Is hier nog wat aan te redden? Alvast bedankt voor het meedenken. Groeten Remi .
satencom Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 ik denk een voeding probleem voeding even om ruilen uit een andere computer Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sjattuh Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Omdat er mee heen en weer gelopen is en hij een poos op de zolder heeft staan verstoffen zou ik ook eens alle kabeltjes losmaken, uitblazen en weer aansluiten. Je kan eventueel ook de voeding openschroeven en kijken hoe deze er van binnen uit ziet. Ik heb wel eens voedingen gehad die 3kg meer wogen door de stof die er in verzameld zat Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Busje komt zo Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Geplaatst: 24 januari 2010 Dank voor jullie tips. Ik ga eea proberen. Gr. Remo .
Gast ozzo Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 En vergeet niet ff een nieuwe BIOS batterij te plaatsen. Die kan inmiddels ook zijn beste tijd hebben gehad.
Spike_b Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Als bovenstaande tips niet helpen, kijk dan eventueel naar de losse videokaart (indien aanwezig), had dit probleem laatst ook, uiteindelijk was de videokaart de boosdoener. VU+ Duo2
Sjattuh Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 week geleden alweer, suc6? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Busje komt zo Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Geplaatst: 14 februari 2010 Nee PC is dood en reeds begraven. Heb een andere P4 erbij gekocht om de eerste pc te ontlasten. Nogmaals dank voor jullie hulp! Gr. Remo .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen