ijsblok Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 Origineel bericht van: aart44 Of je hebt er een lijst in staan die op disqC staat dan zal hij ook niet draaien. Ben nog even benieuwd naar deze opmerking: hoe kan ik namelijk zien waar een zenderlijst op staat? Ik heb gewoon die van Henksat erin geplaatst via het apllicatie menu. Dit zou best het euvel kunnen verklaring waar ik tegen aanloop wanneer ik geen beweging meer krijg in de motor. Vu+ Duo / Draaibaar 42e - 45w Topfield 4000PVR / Dragon Cam Fortec Lifetime Ultra
alles is simpel Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 je moet voor draaibaar 45 oost en 45 west pakkken die is voor een draaibaar systeem.
ijsblok Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 Nou ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is gelukt. Zat hem uiteindelijk toch in het feit dat de motor nier geheel goed uitgericht was. Dus ondanks dat ik 6 jaar perfect tv heb kunnen kijken was het boeltje toch niet geheel goed uitericht. Vanmiddag nog als laatste hoop alles opnieuw gedaan en pardoes had ik beeld met Usals. Op het moment pakt die de belangrijkste satellieten op een heel goed signaal. Dus nu is eindelijk het moment aangebroken om de Vu+ een goed uit te proberen qua mogelijkheden Allen bedankt voor jullie hulp, heb ik zeker wel wat an gehad. Vu+ Duo / Draaibaar 42e - 45w Topfield 4000PVR / Dragon Cam Fortec Lifetime Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen