RVP Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Mijn inbouwkoelkast wordt niet meer koud, het vriesgedeelte vriest nog wel goed. Nu heb ik de thermostaat er uit gehaald om te bekijken. Klopt het dat als ik aan de thermostaat draai en ik op geen enkele positie van de draaiknop een klikje hoor , hij stuk is ? En waar vind ik het typenummer van de koelkast ?
satencom Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 wat je even kan doen de draden even door ver binden zonder thermostaat en dan kijken wat hij doet, werkt hij dan wel is thermostaat stuk en als je wilt weten wat voor type het is dan moet hij er uit het kan nog zijn op rand van deur dan had je dat ook wel gezien denk ik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
DeBeek Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Citaat: En waar vind ik het typenummer van de koelkast ? Meestal zit er een sticker in de ruimte van de groente lade.
RVP Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: DeBeek Citaat: En waar vind ik het typenummer van de koelkast ? Meestal zit er een sticker in de ruimte van de groente lade. LOL, je hebt gelijk ! Stom dat ik daar niet gekeken had, nu kan ik wat makkelijker verder zoeken. TNX.
Gerard 76 Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Hier hetzelfde euvel met de thermostaat. Nieuwe erin en klaar is kees. Kosten 80 euro. Alhoewel ik wel gelezen heb dat als dit probleem éénmaal begint, je er na 1 jaar weer een nieuwe in kunt gooien omdat die thermostaat zo weer stuk is. Voor mij geen Whirlpool meer!
RVP Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 Tsja, hij zit nou eenmaal in het keukentje ingebouwd. Ik heb er overgens 1 van 20 euro gevonden, dus die maar bestellen aangezien de boel wel koud wordt als ik hem overbrug.
satencom Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 als je hem al door verbind even een tijd klok er tussen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast gladys Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Koelkastthermostaat komt vroeg of laat voor. Ding met sensordraad er uit schroeven. Naar de winkel van de handige man en er is een vervanger. Bij mij de Miele voor de helft van de prijs. Moest een paar aansluitlippen haaks omzetten. Werkt al weer 2 jaar.
RVP Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: satencom als je hem al door verbind even een tijd klok er tussen Ik haal hem er zo weer tussenuit.
RVP Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: gladys Koelkastthermostaat komt vroeg of laat voor. Ding met sensordraad er uit schroeven. Naar de winkel van de handige man en er is een vervanger. Bij mij de Miele voor de helft van de prijs. Moest een paar aansluitlippen haaks omzetten. Werkt al weer 2 jaar. Dat is goed om te horen, ik heb mijn thermostaat dus maar besteld. TNX !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen