Skysurfer Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Toen ik nog Vista had gebruikte ik Sidebar met daarin een gadget waarmee je een webcam naar keuze permanent op je bureaublad kon zetten. Nu wil ik dit graag ook in Windows 7. Weet iemand of dit beschikbaar is?
winwiz Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: Skysurfer Toen ik nog Vista had gebruikte ik Sidebar met daarin een gadget waarmee je een webcam naar keuze permanent op je bureaublad kon zetten. Nu wil ik dit graag ook in Windows 7. Weet iemand of dit beschikbaar is? In principe werken alle gadgets die in Vista werkten ook in Win7. Alleen is het vaste plekje weg.. Zet hem waar je wilt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Skysurfer Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 Dat begrijp ik alleen kan ik die bewuste gadget nergens meer vinden.
Sjattuh Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Microsoft heeft 2 sidebar gadgets voor webcam's, 1 voor een IP cam en 1 voor lokaal, zover ik kan zien (gebruik geen gadgets). En google eens op "Mark Schmidt's sidebar gadget" hoop dat 1 van deze het is/was. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Skysurfer Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Geplaatst: 24 januari 2010 Helaas, dit is allemaal niet wat ik zoek. Dit is alleen om beelden van je eigen webcam weer te geven. Wat ik wil is een gadget waarin ik een hyperlink van een webcam ergens op de wereld kan kopiëren zodat het beeld van die webcam op mijn bureaublad zichtbaar is.
vGnp Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Helpt dit? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Skysurfer Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 @vGnp, Je bent geweldig! Weer precies wat ik bedoel! Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen