riji Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Is er iemand die weet waarom die overgang naar mpeg4?
Gast aart44 Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: riji Is er iemand die weet waarom die overgang naar mpeg4? Ja om de transponder ook geschikt te maken voor HD zenders.
Lithion Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Neen. Om bandbreedte te besparen en alzo extra zenders (de 2 NL HD zenders) erbij te proppen. Er kan gerust een mpeg2 en mpeg4 stream op een zelfde transponder.
riji Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Origineel bericht van: Lithion Neen. Om bandbreedte te besparen en alzo extra zenders (de 2 NL HD zenders) erbij te proppen. Er kan gerust een mpeg2 en mpeg4 stream op een zelfde transponder. Dan komen wij Vlamingen nog maar eens op de tweede plaats als klein broertje van CDS.
Davev Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Origineel bericht van: riji Dan komen wij Vlamingen nog maar eens op de tweede plaats als klein broertje van CDS. Dat ze nl2&3hd er nu bij gaan zetten en niet bvb vtm hd lijkt me maar logisch: deze zenders kunnen ze beschikbaar maken voor al hun klanten (zowel nl als be). Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
thierry Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Origineel bericht van: Davev Origineel bericht van: riji Dan komen wij Vlamingen nog maar eens op de tweede plaats als klein broertje van CDS. Dat ze nl2&3hd er nu bij gaan zetten en niet bvb vtm hd lijkt me maar logisch: deze zenders kunnen ze beschikbaar maken voor al hun klanten (zowel nl als be). dit is geen reden nederlnders willen nl in hd en wij vlamingen vtm hd wij betalen voor belgische zenders en hebben geen nood aan nederlandse zenders vtm hd kunnen ze ook beschikbaar maken voor jullie dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
JPVSP Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Canvas HD + Ned2+3 HD kunnen ze toevoegen voor TVV als CD. VTM-HD kan alleen maar voor TVV-abonnees (heeft te maken met rechten)
danny38 Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 dan word het eens tijd de ze vtm hd er bij doen voor tvv cds geef rtl 4 hd ook alleen .daar kan tvv klanten ook niet naar kijken
riji Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Voor dit CSD HD aanbod moeten wij mee naar mpeg4 met "ons" thema pakket: 1 Nederland1 HD Ja - Direct 2 Nederland2 HD Ja - Maart 3 Nederland3 HD Ja - Februari 4 RTL4 HD - Ja Direct 5 RTL5 HD - Ja April 6 RTL7 HD - Ja April 7 SBS6 HD - Ja Maart 8 Net5 HD - Ja April 9 Veronica HD - Ja April 10 Film1 HD - Onderdeel F1S1 pakket Maart 11 Sport1 HD - Onderdeel F1S1 pakket Maart
Bullssattv Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 dat mooi voor nederland meer zender geven .... en ons TVV geef niets meer zender ??? Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T !
Lithion Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Voor TVV krijgen we alleszins de drie NED HD zenders. Als er nog plaats is zullen zal KETNET/CANVAS HD ook wel volgen.
voodoodoll Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 En wat met VTM HD? En de andere zenders die we nog steeds missen die ik niet opnieuw ga opnoemen... Trouwens, wat gaat er gebeuren met de zenders die geshared worden met UPC Direct die binnenkort naar 1°W gaan verhuizen zoals XXX Xtreme, Hustler TV & Eurosport 2? De communicatie van TV Vlaanderen laat te wensen over... Het is al maanden gekend dat UPC van satellietpositie gaat veranderen, het zou mooi zijn de klant in te lichten wat er te gebeuren staat.
riji Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Origineel bericht van: Lithion Voor TVV krijgen we alleszins de drie NED HD zenders. Als er nog plaats is zullen zal KETNET/CANVAS HD ook wel volgen. Een kinderhand is rap gevuld...
voodoodoll Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Ik heb het probleem dat ik in mijn vorige bericht aanhaalde even aangekaart bij TV Vlaanderen en verder dan: "Wij bedanken u voor uw opmerkingen die wij mochten ontvangen via uw schrijven. Iedere opmerking is voor ons een uitdaging om onze diensten te verbeteren." kwam men niet. Zo weten we het ook weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen