Ga naar inhoud

Themapakket binnenkort uitgezonden in MPEG4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: riji
Is er iemand die weet waarom die overgang naar mpeg4?

Ja om de transponder ook geschikt te maken voor HD zenders. laugh
Geplaatst:

Neen. Om bandbreedte te besparen en alzo extra zenders (de 2 NL HD zenders) erbij te proppen. Er kan gerust een mpeg2 en mpeg4 stream op een zelfde transponder.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lithion
Neen. Om bandbreedte te besparen en alzo extra zenders (de 2 NL HD zenders) erbij te proppen. Er kan gerust een mpeg2 en mpeg4 stream op een zelfde transponder.

Dan komen wij Vlamingen nog maar eens op de tweede plaats als klein broertje van CDS.
Geplaatst:

Dan komen wij Vlamingen nog maar eens op de tweede plaats als klein broertje van CDS.

Dat ze nl2&3hd er nu bij gaan zetten en niet bvb vtm hd lijkt me maar logisch: deze zenders kunnen ze beschikbaar maken voor al hun klanten (zowel nl als be).

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:
Origineel bericht van: Davev

Dat ze nl2&3hd er nu bij gaan zetten en niet bvb vtm hd lijkt me maar logisch: deze zenders kunnen ze beschikbaar maken voor al hun klanten (zowel nl als be).

dit is geen reden
nederlnders willen nl in hd en wij vlamingen vtm hd
wij betalen voor belgische zenders en hebben geen nood aan nederlandse zenders
vtm hd kunnen ze ook beschikbaar maken voor jullie

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Geplaatst:

Voor dit CSD HD aanbod moeten wij mee naar mpeg4 met "ons" thema pakket:

1 Nederland1 HD Ja - Direct

2 Nederland2 HD Ja - Maart

3 Nederland3 HD Ja - Februari

4 RTL4 HD - Ja Direct

5 RTL5 HD - Ja April

6 RTL7 HD - Ja April

7 SBS6 HD - Ja Maart

8 Net5 HD - Ja April

9 Veronica HD - Ja April

10 Film1 HD - Onderdeel F1S1 pakket Maart

11 Sport1 HD - Onderdeel F1S1 pakket Maart

Geplaatst:

En wat met VTM HD? En de andere zenders die we nog steeds missen die ik niet opnieuw ga opnoemen...

Trouwens, wat gaat er gebeuren met de zenders die geshared worden met UPC Direct die binnenkort naar 1°W gaan verhuizen zoals XXX Xtreme, Hustler TV & Eurosport 2?

De communicatie van TV Vlaanderen laat te wensen over... Het is al maanden gekend dat UPC van satellietpositie gaat veranderen, het zou mooi zijn de klant in te lichten wat er te gebeuren staat.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lithion
Voor TVV krijgen we alleszins de drie NED HD zenders. Als er nog plaats is zullen zal KETNET/CANVAS HD ook wel volgen.

Een kinderhand is rap gevuld...
Geplaatst:

Ik heb het probleem dat ik in mijn vorige bericht aanhaalde even aangekaart bij TV Vlaanderen en verder dan: "Wij bedanken u voor uw opmerkingen die wij mochten ontvangen via uw schrijven. Iedere opmerking is voor ons een uitdaging om onze diensten te verbeteren." kwam men niet.

Zo weten we het ook weer frown

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen