Tuurtje Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Ik gebruik onderstaande bestanden: rytec.channels.xml.20100122.zip en laat mijn Dreambox downloaden: http://www.xmltvepg.be/rytecxmltv.gz datum: 23-01-2010 03:43 Volgende zaken kwam ik tegen: In het bestand rytecxmltvbenluk komt geen (of bijna geen) data voor met de volgende ID's: <channel id="BBC1.uk"> 6 items <channel id="BBC2.uk"> 6 items <channel id="ITV1.uk"> 0 items <channel id="ITV2.uk"> 0 items <channel id="ITV2plus1.uk"> 4 items <channel id="ITV3.uk"> 6 items <channel id="ITV3plus1.uk"> 2 items <channel id="ITV4.uk"> 6 items <channel id="ITV4plus1.uk"> 4 items <channel id="Channel4.uk"> 6 items <channel id="Channel4plus1.uk"> 6 items Tuurtje
PeterPan Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 En dat geldt voor meer Engelse zenders, zoals channel 4 en More 4 Dit is al een paar dagen zo. Er staan ook regels met "no schedule"
Tuurtje Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 @PeterPan Heb de hele lijst doorgelopen maar: More4 staat er bij mij keurig in t/m donderdag 05:15 More4 +1 staat er bij mij keurig in t/m woensdag 04:55 Tuurtje
PeterPan Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Ik heb vanochtend een manual import gedaan, en alles is er weer. Ik zag dat de .gz file bijna twee keer zo groot is t.o.v. gisteren ;-)
Tuurtje Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Geplaatst: 24 januari 2010 Nou bij mij wordt het alleen maar slechter. Nadat de EPG is ingelzen krijg ik nu een crash Gebeurd bij zowel handmatig als automatisch [EPGC] 10976 events read from /hdd/epg.dat [EPGC] start cleanloop FATAL: LINE 162 descriptor not found in descriptor cache 61f5c2dd!!!!!! main thread is non-idle! display spinner! Zit dus ergens iets in de xml data waar mijn dreambox op vast loopt. Tuurtje
Kabeltje87 Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Het klopt dat op de main UK zenders geen EPG is. BBC, ITV en Sky plus nog enkele andere. Dit heeft te maken met een update die ik gedaan had en die mis gelopen is. Momenteel is er opnieuw EPG voor deze zenders. Het probleem is opgelost. Echter deze nieuwe set-up moet nog op de server gezet worden. Hopelijk gebeurt dit vandaag nog, zodat morgen de EPG weer volledig is. Anders zeker tegen dinsdagmorgen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen