stogias4 Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Dreambox dood of niet Ik heb al -/+ 6jaar een dreambox 500s en sinds 3 dagen wil deze niet meer starten. Het volgende is vooraf gegaan: mijn vrouw was een zender aan het kijken en wilde zappen maar het beeld sprong op zwart met een melding in het midden dat van kleur veranderde met de mededeling dat het een kloon betrof en dat ik contact op moest nemen met de fabrikant. Nu wil het apparaat niet meer booten en het standby lampje brand ook niet meer. Ik heb de voeding gecontroleerd en deze is goed. Ik kan geen contact krijgen met de dreambox via neetwerk en via null-modem kabel. Op het printplaatje van de dreambox brand wel een groen lampje als ik een netwerk kabel in stop. Gr. Dimitri This is the end!!
satje4U Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Helaas stond er verkeerde softgware op. Zoek met Google op dreambox en timebomb. Er is een handleiding te vinden hoe je het kunt fixen. Maar af en toe staan er op M*rktpl**ts etc advertenties van personen die dit voor je doen 15 - 20 euries. En dan werkt hij weer ( uit eigen ervaring) satje4u Gigablue Quad HD Plus
stogias4 Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Geplaatst: 24 januari 2010 Dank je wel. Het is vreemd omdat ik geen nieuwe image op heb gezet. kan dit via een settinglijst op de box komen? This is the end!!
satje4U Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Because Gemini Image version 4.31 has a time bomb for Clone dat is wat er staat. Dus blijkbaar had je die Image al een tijdje, vandaar "time" bomb. satje4u Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen