Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Enfin, we zien wel wat het wordt met de epg van Canal Digitaal en TV Vlaanderen en ik ben blij te lezen dat sommigen toch nog gebruik blijven maken van de rytec epg data.

By the way:
We hebben grotendeels de epg voor Sky Germany nu ook ter beschikking.
Channelfile en Sources ter beschikking op rytec.be en uiteraard zal Mike deze weer meenemen in z'n volgende update.

Test hem uit en laat ons weten wat er nog verbeterd c.q. veranderd moet worden.

Ook al verwerkt in de Nabilo-file download ?

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

de Delite en Nabilo files zijn al geupload maar moeten misschien nog verwerkt worden door de mirrorsites, maar na vannacht zou dit in orde moeten zijn.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jeroensky
Volgens mij is de xmltv import nu overbodig omdat CDS nu eit epg heeft van een week.

Hahaha, raar he die Jeroensky. crazy
ShutUpBitch.jpg
Ik laat xmltv import er op hoor, ik zie nu de voordelen in.
Sorry voor ophef, chillin..... laugh
Geplaatst:

Ter oriëntatie voor een HD-ontvanger, met een momentele voorkeur voor een DB8000HD.

Welke tags uit XMLTV worden door DB wel en welke niet?

En is het mogelijk om hiervoor aanpassingen uit te voeren zodat de tags wel gebruikt kunnen worden?

Ik heb van Rytec begrepen dat b.v. credits, date en category, beschikbaar via tvgids.nl, door de DB niet gebruikt worden, en dat deze dus uit de XMLTV gehaald worden (kost alleen maar ruimte, tenminste voor de DB).

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Geplaatst:

Credits en genre/category worden op dit moment tijdens de import overgeslagen, maar kan er relatief eenvoudig in worden gebouwd. In Enigma1 werd deze informatie gebruikt (destijds heb ik de sqlite importer voor UK gemaakt, en daar importeerde ik de category wel), en ik vermoed eigenlijk dat Enigma2 dat ook wel kan, het c++ deel kan het in ieder geval wel. In Enigma1 zag je dat het duidelijkste in de EPG op de web interface, elk genre had daar een eigen kleur. Je zou eens met wat duitse zenders kunnen experimenteren, als de uitgebreide epg op de webinterface categorien herkend, dan heeft het nut om deze informatie met de import mee te nemen.

Wat er zou moeten gebeuren:

- xmltvimporter aanpassen zodat nieuwe informatie naar epgcache wordt doorgegeven (python)

- 'oudeis' patch aanpassen, oftewel epgcache laten weten dat er meer info van de importer binnenkomt (c++)

- eventueel epg viewers aanpassen om extra informatie te laten zien. (python en met veel pech ook c++)

De eerste 2 zijn relatief eenvoudig (ik spreek uit ervaring), de laatste kan ik niet beoordelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen