purpleflag Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Hallo ik ben opzoek naar een Hd ontvanger. Na lang zoeken lijkt mij de Inverto IDL 5650 Scena 5m zeer interessant. Volgens mij heeft hij nog niet de goed keuring van Canaldigitaal. Zijn vroegere broertje wel de Inverto IDL5550s CI HD CDS/TVV. Wat kan ik het beste doen,welk risico loop ik. Alvast bedankt John
Gast Invertist Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Origineel bericht van: purpleflag Wat kan ik het beste doen, welk risico loop ik? Geen. De "garantie" van CD heeft tot nu toe geen betekenis gehad. De Nederlandse importeur van Inverto heeft al jarenlang bewezen meer garantie te geven en zich meer om de klanten te bekommeren dan CD. Of de ontvanger je bevalt kan je zelf het beste beoordelen.
purpleflag Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Geplaatst: 24 januari 2010 Bedankt voor je reactie. Ik heb nu een Homecast S3002 CI CD En heb geen signaal op de HD zenders op 23,5 Maar wel de regio zenders. Komt dat omdat het geen HD ontvanger is. Of dat mijn schotel niet goed af gesteld is John
Gast Invertist Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Origineel bericht van: purpleflag En heb geen signaal op de HD zenders op 23,5 Maar wel de regio zenders. Komt dat doordat het geen HD ontvanger is? Ja.
purpleflag Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Geplaatst: 24 januari 2010 Hartelijk dank Invertist. Kort maar duidelijk. groet John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen