Gast wanderer Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 binnenkort heeft een grootgrutter een externe usb HDD in de aanbieding, met het opschrift ProMedia, heeft iemand enig idee welk merk/type HDD in de behuizing zit?
Gast Kimble Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Waarschijnlijk een Samsung. Als ik wat "dig" op Google en kijk naar de specs dan zijn oude postings met Western Digital en de nieuwere met Samsung. Anders zou je hem kunnen kopen, aansluiten en simpelweg even kijken wat ie aangeeft. Is het niet naar je "zin" breng je hem terug.
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 bla bla waarschijnlijk samsnutz eh sorry kimble de vraag is gewoon lachwekkend binnenkort... wie/ wanneer/ waar/ iets wil weten over de ingebouwde hardware vraagt bij de leverancier en rekent niet op een "Wild Guess" in een forum of dacht u dat de grootgrutter medewerkers hier lezen en dus inside information geven? doei Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Gast wanderer Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 wil dat gewoon weten en niet geschoten is altijd mis, dus vandaar mijn vraag hier.....was al bang voor dat het waarschijnlijk samsung zal zijn en dan de s2 en die kan ik niet gebruiken....trouwens zo onvriendelijk hoeft het nu ook weer niet....
Gast AlanS Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Citaat: eh sorry kimble de vraag is gewoon lachwekkend Wat is er dan lachwekkend aan Dit is een normale vraag en ik kan me voorstellen dat je een voorliefde hebt voor een bepaald merk harddisk en dat graag wilt weten voordat je zo een externe schijf koopt.
Gast Kimble Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 In een ander topic stelt iemand de vraag, nadat ie al naar zeggen een dag aan het zoeken is naar een driver, antwoord met de directe link. Kostte mij enkele seconden. Kwestie van Google op de juiste manier benutten en ook denken aan andere talen. Zo ook de desbetreffende Harddisk van Promedia. Ik antwoord ook niet met "Er zit een Samsung in", maar zeg "waarschijnlijk" Ook doe ik hem een idee toekomen om erachter te komen als het "duister" blijft. Niets meer en minder. En Tonskidutch, men behoeft tegen mij geen U te zeggen hoor.
Sjattuh Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 jeetje, heeft iedereen hier tegelijkertijd PMS? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 ja maar wat weten we nu ( al ) van iets dat nog op de markt gedumpt zal gaan worden? niks meer dan behalve "dat" wat wanderer al had kunnen nagaan daarom vind ik de vraag een in de categorie "lachwekkend". overigens net als andere winkels, waar een externe disc te koop staat, is het dat ene weekje de WD en dan weer een Seagate absoluut niet vooraf te voorspellen dus enkel de inkoop afdeling van die shop weet iets de lezers van het forum behoren niet tot die inkoop afdeling dus een vraag in het luchtledige. ciao o ja, onvriendelijk was ik in geen geval, enkel realist ik wil je echt wel helpen, maar nobody kan zo'n vraag beantwoorden als je het zelf wel overweegt Nothing Compares 2U Jimmy Scott
winwiz Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Origineel bericht van: wanderer wil dat gewoon weten en niet geschoten is altijd mis, dus vandaar mijn vraag hier.....was al bang voor dat het waarschijnlijk samsung zal zijn en dan de s2 en die kan ik niet gebruiken....trouwens zo onvriendelijk hoeft het nu ook weer niet.... Trouwens wat is er "mis" aan een Samsung S2? Of wilde je hem uitbouwen en ergens anders in stoppen... dan moet je gewoon een kale schijf kopen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast wanderer Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 samsung s2 is volgens fora niet compatibel met de Wii.....en daarvoor wil ik de usb versie voor gebruiken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen