Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie helpt mij aan gegvens voor een nieuwe ontvanger wat is een goede ik heb nu een nokia mediamaster 9500 of moet ik deze maar houden alvast bedankt confused.gif" border="0

Geplaatst:

Tja, dat hangt er vanaf...<P>Hoeveel wil je uitgeven ;<BR>Wat wil je ontvangen ;<BR>Draaibare Schotel ja/nee ?<BR>etc.<P>Neem in ieder geval geen C+ Mediaguard ontvanger. Daar wordt je misselijk van. Helemaal wanneer je de MM gewend bent !<P>Veel genoemde tips zijn o.a. :<P>Humax 5400 ( Intern Irdeto ) Fl. 1000,-<BR>Echostar AD-3000 IPVA ( Intern Viacces ) Fl. 1200,-<BR>Digiquest P2000 = Aston 1800 ( Intern Viacces & SECA ) Fl. 1650,-<P>Bovengenoemde hebben alledrie 2 vrije CI-Sloten.<P>Ik zou de MM9500 nooit weg doen. Altijd handig voor de Video ( Wel een Dual-Output LNB aanschaffen. ) Fl 150,-<P>Succes... tongue.gif" border="0<P>P.S. Waarom stel je deze vraag eigelijk 2X ??<BR>Heb ik voor niks zitten typen...!<BR> frown.gif" border="0<p>[ 12-06-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Geplaatst:

staat hij er twee keer in dan?<P>in iedergeval bedankt hier heb ik wat aan laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.