Ga naar inhoud


Nieuwe software versie voor de Rebox RE8000 en 9000


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: David1980

REBOX LOS DIE BUG A.U.B. OP!!!!!!!!!!!!!!


Ik veronderstel dat jij het bovenstaande ook met dezelfde vette letters direct aan Rebox kenbaar hebt gemaakt.
Immers lost dit forum het probleem niet op en waarschijnlijk ga je er vanuit dat Rebox meeleest.
De kans hierop is vrij groot maar direct met contact met Rebox is vele malen beter en levert meestal een vrij snelle reactie op.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 223
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind de Rebox nog steeds een mooi apparaat maar helaas hij loopt regelmatig op verschillende niet reproduceerbare momenten vast.

Er zijn nu ook al een paar opname's in de soep gegaan. Voor nood gebruiken we de Topfield 4000 maar weer op mee op te nemen.

Om naar HD olympische spelen te kijken gebruik ik hem nog wel maar ik heb het idee dat op een HD zender hij sneller vastloopt.

Tevens word mijn hardisk niet meer herkend tenminste de box start er niet meer mee op. HD is in orde en de box werkt wel met een andere helaas kleinere HD. Ik wacht nog even af. Ik heb nog wel wat geduld maar de rest van de familie raakt aardig geirriteerd. frown

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Ik vind de Rebox nog steeds een mooi apparaat maar helaas hij loopt regelmatig op verschillende niet reproduceerbare momenten vast.
Er zijn nu ook al een paar opname's in de soep gegaan. Voor nood gebruiken we de Topfield 4000 maar weer op mee op te nemen.
Om naar HD olympische spelen te kijken gebruik ik hem nog wel maar ik heb het idee dat op een HD zender hij sneller vastloopt.
Tevens word mijn hardisk niet meer herkend tenminste de box start er niet meer mee op. HD is in orde en de box werkt wel met een andere helaas kleinere HD. Ik wacht nog even af. Ik heb nog wel wat geduld maar de rest van de familie raakt aardig geirriteerd. frown


Ik moet zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben, heb zelden een vastloper. af en toe een mislukte opname en dat is altijd wanneer die via de EPG is gedaan, een handmatige opname gaat in 99% van de gevallen goed.
Schakelen tussen kanalen (SD en HD) gaat altijd soepel, kan alleen wat vlotter....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: David1980

REBOX LOS DIE BUG A.U.B. OP!!!!!!!!!!!!!!


Ik veronderstel dat jij het bovenstaande ook met dezelfde vette letters direct aan Rebox kenbaar hebt gemaakt.
Immers lost dit forum het probleem niet op en waarschijnlijk ga je er vanuit dat Rebox meeleest.
De kans hierop is vrij groot maar direct met contact met Rebox is vele malen beter en levert meestal een vrij snelle reactie op.

ja, ik heb contact gehad met Rebox.
En ze hadden me belooft het op te lossen in de volgende update.
de volgende update was de V89, en toen was het niet opgelost.

Zelf met een ouderwetse video recoder uit de jaren 70 van de vorige eeuw kon ik gewoon doorspoelen, iets wat met de Rebox tot nog toe niet mogelijk is. En het is belachelijk dat ze een pvr in de markt zetten met zo een grote bug.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd hoor, jij en anderen hebben die bug en ik en anderen met dezelfde versie firmware hebben die 'bug' niet. Ik kan gewoon doorspoelen, skippen etc. Het lijkt me nou interessant om te bekijken waar de verschillen zitten.

 

Voorzet: ik neem op via de timermanager (soms via de EPG). De tuner is met twee coax aangesloten op een triplesat. De tuners staan op separate. Ik gebruik de Canaldigitaal HD fastscanlijst.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ton dit was het antwoord van Rebox

 

Goedemorgen,

 

Ook wij hebben dit geconstateerd en doorgenomen met onze engineers.

Een verbetering zal er in de eerst volgende software update geprobeerd worden mee te nemen.

Bedankt voor de tip.

 

 

Best regards,

Met vriendelijke groet,

 

Johan Hof

 

 

Rebox

Hendrik Figeeweg 1X

2031 BJ Haarlem

T +31(0)23-5310883

F +31(0)23-5318828

E info@rebox.tv

I www.rebox.tv

Skype; Rebox03

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
Vreemd hoor, jij en anderen hebben die bug en ik en anderen met dezelfde versie firmware hebben die 'bug' niet. Ik kan gewoon doorspoelen, skippen etc. Het lijkt me nou interessant om te bekijken waar de verschillen zitten.

Voorzet: ik neem op via de timermanager (soms via de EPG). De tuner is met twee coax aangesloten op een triplesat. De tuners staan op separate. Ik gebruik de Canaldigitaal HD fastscanlijst.

Ik hetzelfde, enkel ik heb een duo lnb

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
Voorzet: ik neem op via de timermanager (soms via de EPG). De tuner is met twee coax aangesloten op een triplesat. De tuners staan op separate. Ik gebruik de Canaldigitaal HD fastscanlijst.


Mijn situatie is gelijk aan die van Ton2207, ik heb alleen 4 aparte LNB's, settingen zijn hetzelfde.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat skip probleem nu best regelmatig.

Vandaag geprobeerd 2 opnames van maandag, gemaakt via de timemanager, te bekijken t.w. Shark en Private Practice.

 

Shark geeft ie aan als een opname van 1 uur 29 min 1.66kb shocked

Is niet te kijken dus, heel vreemde waarden voor een programma wat anderhalfuur heeft opgenomen.

 

Private Practice opname 1uur 25 min 1.39GB deze opname loopt na een kwartier 20 minuten vast. Reclame skippen lukte ook niet.

Ook niet na de box een keer helemaal uit te zetten.

 

M.a.w. 2 opnames verloren.

Begint nu wel vervelend te worden. dit probleem.

 

Ik hoop dat ze dit snel fixen wink

 

 

Ze moeten dat rare schuifbalkje ook vervangen door een popupvenster waarmee je de minuten vooruit of achteruit kunt zetten en dan met OK bevestigen en dan springen naar dat moment in de opname.

Dat werkt perfect op b.v. de Inverto IDL7000 die ik eerst had. Echt nooit problemen mee gehad.

 

Met dat rare schuifbalkje heb je ook helemaal geen gevoel hoever je gaat als je b.v. 8 minuten reclame wilt skippen.

Rebox RE-9000HD PVR HDD Samsung 320Gb RE v1.08.75 (per 14-01-2011) BL 1.23 Astra 1,2,3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik nu zo gek vind, we (hoofdzakelijk mijn vrouw) nemen nu bijna elke avond een of meerdere programma`s op, al dan niet via de EPG geprogrammeerd.

Vanaf 12 december 2009, de aankoopdatum, heb ik nog nooit een mislukte opname meegemaakt.

Ik vraag me dan ook af waar het aan ligt dat anderen zo veel problemen ondervinden.

Met mijn vorige ontvanger, een Topfield TF7700HDPVR, heb ik in 2 jaar tijd ook nooit problemen met de opnames ondervonden terwijl ik ook daar hoorde dat bij een aantal leden de opnames regelmatig mislukten.

 

Ik gebruik een Quad Duo LNB, heb o.a. een HD abonnement en heb alle zenders / transponders zowel in Tuner1 als Tuner2 ingevoerd.

Gebruik het apparaat wel alleen waarvoor het in de basis bedoeld is, dus TV kijken en verder geen 'toeters en bellen'.

Wel heb ik een 3-tal DivX films in het archief staan maar ook deze doen het uitstekend.

Dan kun je wel begrijpen dat ik met de RE-9000 bijzonder tevreden ben.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Ik vraag me dan ook af waar het aan ligt dat anderen zo veel problemen ondervinden.
Dan kun je wel begrijpen dat ik met de RE-9000 bijzonder tevreden ben.


Jürgen?

Ik heb helemaal geen problemen, enkel de bug schuifbalk is een erg vervelende bug.

Misschien snap je me niet helemaal, maar ik ben ook bijzonder tevreden, en heb nooit mislukte opname's of andere problemen.


UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatellietFreaky

Ze moeten dat rare schuifbalkje ook vervangen door een popupvenster waarmee je de minuten vooruit of achteruit kunt zetten en dan met OK bevestigen en dan springen naar dat moment in de opname.
Dat werkt perfect op b.v. de Inverto IDL7000 die ik eerst had. Echt nooit problemen mee gehad.

Je hebt volkomen gelijk, met die minuten voor of achter uit!
Ik weet wat je bedoeld, ik heb zelf ook een Inverto 7000 vier jaar gebruikt, en het werkte perfect.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

is vaak het meest lastig op te lossen, een probleem dat niet altijd overal voorkomt maar bij sommigen somns wel en dan weer niet.

 

het scrollprobleem bv. wordt door Rebox zelf ook geconstateerd en komt dus echt voor, maar als niet iedereen er last van heeft is dat alleen maar prettig voor diegenen.

maar ze geven aan eraan te werken.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...