Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] [TF5xxxPVR] TVGuide2Topfield EPG loader


bugfixrth

Aanbevolen berichten

mrbeegee, ik heb inderdaad het idee dat de door jouw genoemde instellingen de enige zijn die van belang zijn voor 3PG. Ik heb ook diverse instellingen gebruikt maar geen enkel verschil gemerkt. Mijn ini beperkt zich ook tot bovengenoemde instellingen.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: FredjeV
He bugfixrth,

Bedankt voor het snelle aanpassen en bugfixes. Wat ik me nu nog steeds afvraag is het in .NET geschreven? Zo ja wat C,C# of VB?

Fred


't Is inderdaad in .Net geschreven met C#.
Heb om een en ander een beetje te vergemakkelijken (zoals ontvangen van events van de tuner) wel een wrapper geschreven voor de topfield library TfDll.dll. Die is namelijk gewoon in C geschreven en is dan niet echt bruikbaar in C#.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FredjeV
En even een paar bugjes:

Fred


Bedankt voor de opmerkingen Fred. Ik zal één en ander aanpassen in een volgende versie.

De columnwidth van het propertygrid is helaas niet zonder meer met een property aan te passen. Via een omweg met reflection is het wel te realiseren ben ik inmiddels achter. Dit ga ik dus ook in een volgende versie aanpassen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henk Puister
Ik wil graag een datumstempel toevoegen aan de zip-files. Ik ga er even vanuit dat het nu (nog) niet mogelijk is met dit programma.

Is het mogelijk om het programma hiervoor aan te passen?

De naam van de zip-file wordt dan: <naam>.<datum>.zip . Voorbeeld: 3pgnl.20100201.zip .

Voordeel is dat er niet een zip-file opgehaald wordt dit al eens is opgehaald.


Dit is wel mogelijk. Ik zal dan net als bij de losse bestanden in de zipfile een filemask definiëren in de configuratiefile.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wybo,

 

Het voordeel dan een datumstempel is de mogelijk voor het programma om te controleren of er daadwerkelijk een nieuwe versie van de zipfile is gedownload.

Een oude heeft namelijk geen nut om verder uit te pakken, tevens bestaat (of moet ik zeggen, bestond) de mogelijkheid dat hier files in zitten welke 0 kb groot zijn.

 

Met de datumstempel kun je dit mooi afvangen.

 

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henk Puister
Worden dan ook beide versie ondersteund?

Anders moeten we de uitrol van jouw programma en mijn zip-files op elkaar afstemmen.


Ik wil dan beide versies ondersteunen. Ik introduceer een filename-mask voor de zipfile. Met die mask is dan specificeren of er wel of geen datum in de bestandsnaam komt te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik de zipfile met de epgloader laat importeren worden er geen 3pg logo's getoont.Als ik zelf de zipfile toevoeg is dit wel het geval.Dit komt doordat ik zelf kan kiezen welke versie dat ik binnenhaal. Kan dit ook met de epgloader?

 

Grtss Manfred

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zijn die bewuste logo's die ik bedoel.Wat bedoel je precies met ini file van tvguide2topfield.Ik gebruik de ini file zoals je deze op jouw site hebt staan met de epg uploader erboven.Zal mijn ini toevoegen zodat je hem kunt bekijken.Volgens mij haalt Tvguide2topfield het verkeerde zipfile binnen.Ps heb veel bewondering voor jullie goede werk en hoe jullie dit op elkaar proberen af te stellen.

 

Grzttt Manfred.

epg_upload.zip

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je tvguide2topfield opstart zie je in dat window een knop met instellingen("afsluiten indien gereed" even niet aanvinken!)

Daar kan je bij de instelling "ZipUrl" het type zipfile aanpassen wat gedownload wordt. Vul hier dan een van de volgende url's in:

http://homepage.mac.com/henkp/3pg.zip

http://homepage.mac.com/henkp/3pgnl.zip

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...