Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] [TF5xxxPVR] TVGuide2Topfield EPG loader


bugfixrth

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi, ik heb FredjeV gevraagd (via PM) of hij de sourcecode van me over wil nemen (had hij zelf al een keer aangeboden).

Ik heb:

 

A. Te weinig tijd

B. Geen Topfield tuner meer :-(

 

Vooral het laatste maakt het erg lastig om aanpassingen op TVGuide2Topfield te doen. Wellicht zijn er nog andere mensen geïnteresseerd in de sourcecode (.Net)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bugfixrth, veel plezier met je nieuwe tuner, je zal ons nog missen.. tired

 

De source is terug gezet naar een vs2008 versie (ik heb geen 2010) en ik ben een beetje aan het kijken hoe e.e.a. is opgelost. Ik verwacht (vooralsnog) niet veel problemen met het aanpassen. De source is gemakkelijk te lezen ondanks weinig documentatie (GEEN aanval!).

 

Thuis heb ik op dit moment geen VS2008 en op mijn werk geen Topfield (ik zal de baas eens vragen... sick)

 

Ik moet even een moment vinden om thuis e.e.a. te installeren zodat ik aan de slag kan. Op dit moment ben ik erg druk met andere zaken dus heb niet veel tijd.

 

De discussie aangaande de datumstempels is ook weer een tijd geleden en ik moet voor me zelf even uitzoeken wat we ook al weer wilde en om welke reden....

 

Daarna maak ik even een opzetje en mogen jullie aangeven of het jullie wat lijkt.

 

FredjeV

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de topic even door genomen en kom de volgende opmerkingen tegen:

 

Bugfixes:

- Opnieuw downloaden haalt de files niet opnieuw van het web af (BUG - FredjeV)

- Groter maken van het properties scherm zodat URL beter leesbaar is (BUG - FredjeV-mrbeegee)

- Autoclose alleen als het properties scherm niet actief is (BUG - FredjeV)

 

Extra opties:

- Aantal dagen files automatisch herkennnen en NumberOfDays uit het properties scherm halen (NEW)

Hiermee hoef je het NumberOfDays niet op te geven, mi moeten gewoon alle files naar de topfield, of zijn er mensen die maar 1 file per keer naar de topfield schrijven?

 

- Extra keuzes voor het ophalen van files (NEW - zie hieronder)

Properties uitbreidden met extra opties:

- ZIPfileType: {3pg, 3pgnl, full, fullnl, small en smallnl}

"ZIPfileType", Door het type kan je aangeven welk soort files je wilt halen.

 

- Alleen files van vandaag ophalen: {ja/Nee}

"Alleen files van vandaag", Hiermee kan je door het aanzetten van deze property voorkomen dat, indien de site van Henk niet up to date is, er geen files gehaald en uitgepakt worden (Willen we dit weten in een meldingscherm of niet????????).

 

- ZIPfileMask: yyyyMMdd

"ZIPfileMask", Indien "Alleen files van vandaag" dan kan je hier aangeven welk datumformaat er gebrukt moet worden.

 

Volgens mij dekt dit de lading. Toch? Zoniet graag aanvullen!

 

FredjeV

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig FredjeV :D

 

Bugfixes: geen ervaring mee. Ik gebruik TVGuide2Topfield n.l. niet laugh .

 

Extra opties: hoeveel er ingelezen wordt wordt door de te gebruiken tap wel afgehandeld. Dus niet echt nodig.

 

Extra keuzes voor het ophalen: goed.

 

Alleen files van vandaag ophalen: niet nodig.

ZIPfileMask: niet nodig.

 

Vast datum formaat is: yyyymmdd. Naamgeving is dus altijd: {ZIPfileType}.{yyyymmdd}.zip

 

Extra punt van mijn kant: de naam TVGuide2Topfield is nogal lang. Kan het niet wat korter? Misschien EPG2TF?

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de bijlage de nieuwe versie van TVGuide2Topfield. De oude losse TGD files worden niet meer ondersteund. Alleen nog de ZIP uitvoering.

 

Verdere updates:

Versie 2.0 (12-08-2010)

Source overgedragen door bugfixrth aan FredjeV (met dank daarvoor!)

BugFix:

- Bij tweede keer downloaden van een ZIP file (Klik op ontvanger) werd alleen het laatste TGD file naar de Topfield geladen.

Nieuw:

- Instellingen scherm breder gemaakt

- Downloadtype TGD/ZIP weggehaald, alleen downloaden ZIP nog mogelijk

- Optie DeleteOldFiles wist nu ook eventuele oude ZIP-files (van eerdere dagen, als het programma juist werkt zou dit niet nodig hoeven zijn..)

- Alle acties worden nu gelogged in de listbox

- Er kan nu een 3PG type file gekozen worden voor de download van de site van HenkP (http://homepage.mac.com/henkp/) De volgende types kunnen gekozen worden [3pg], [3pgnl], [full], [fullnl], [small] of [smallnl]

- Layout aangepast zodat er meer (leesbare) info in de listbox past

TVGuide2Topfield_Setup.zip

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...