Ga naar inhoud

Comedy Central Family op Etalagekanaal in maart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens een andere site zal gedurende de maand maart op het etalagekanaal Comedy Central Family worden uitgezonden.

Greets

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dat is nou echt een leuke zender! Die moet er gewoon bij komen in het Familiepakket, en dan 24 uur per dag. smile

Edit: op een andere site lees ik dat het in Februari al te ontvangen is.

Geplaatst:

Film1.3 weg op de Astra1 en er is ruimte voor 24 uur per dag Etalagekanaal crazy

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dwendy
Film1.3 weg op de Astra1 en er is ruimte voor 24 uur per dag Etalagekanaal crazy

Ja, ik snap ook nog steeds niet waarom CDS die zender laat draaien daar. Gewoon 24 uur per dag Comedy Central Family. Etalagekanaal is toch niet zo zo volgens mij. Elke maand een nieuwe zender, en die oude zender zien we nooit meer terug...
Geplaatst:

Precies, overdag moet ik werken ipv TV kijken en 's avonds de kids naar bed brengen Vanaf 19.00 uur heb ik tijd om naar het etalage kanaal te kijken. cry

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Ja, foutje in mijn bericht is natuurlijk vanaf februari en niet vanaf maart.

Sorry.

Greets

Geplaatst:

kan me niet voorstellen dat dit dan ook bij TVV komt dat kanaal want dit is een nederlands kanaal,

dan is het weeral eens een minpunt voor TVV na de HD zender die TVV moest inleveren voor de nederlandse RTL4 HD.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Het Etalagekanaal is niet anders dan kijkers blij maken met een dode mus. Iedere keer weer iets anders, ik was in de veronderstelling dat Fox Life een vaste plek had gekregen en nu zijn we die ook al weer kwijt.

Stop daar toch mee en zet er iets vast op, hier hebben we helemaal niets aan.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

ik blijf erbij dat zo een 'etalagekanaal' eigenlijk één lange reclamezender is voor hun concurrenten: de kabelmaatschappijen. Want al die zenders die op de Etalagezenders komen, zitten allemaal netjes in één van de pakketten op de kabel.

Het kan er dus bij mij niet in dat CDS/TVV zo STOM kan zijn om reclame te gaan maken voor hun rechtstreekse concurrentie. En tegelijkertijd een zender die de kijkers hebben geprogrammeerd weer te gaan afnemen (na een maand).

Zo jaag je je kijkers nog maar naar de concurrentie.

Bovendien blijft deze Etalagekanaal met enkel daguren een gemiste kans. Zelf heb ik éénmaal naar FoxLife gekeken uit nieuwsgierigheid in de voormiddag. Maar daarna nooit meer. Omdat ik gewoon de tijd niet had om het te doen.

Hopelijk komt CDS snel tot inzicht en schaffen ze dit onding af en plaatsen ze er een definitief kanaal voor in de plaats: FoxLife is waardevol, maar ComedyCentralFamily is dat ook. Als ze ook nog eens de carrousel Nederland24 en de dubbel zender Fim1.3 eruit halen, kunnen ze beiden netjes blijven en heeft CDS weer een rijker aanbod.

CDS, schiet niet in je eigen voet en probeer de klant zoveel mogelijk tegemoet te komen met zenders waarop ze echt zitten te wachten.

Just my two cents!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Citaat:

ik blijf erbij dat zo een 'etalagekanaal' eigenlijk één lange reclamezender is voor hun concurrenten: de kabelmaatschappijen. Want al die zenders die op de Etalagezenders komen, zitten allemaal netjes in één van de pakketten op de kabel.

Ik heb het vermoeden dat dit niet voor niets is - zeker nu er plotseling weer een soort etalagekanaal is. Ik verwacht namelijk dat dit jaar CDS ons gaat verrassen en dat het niet blijft bij het ombouwen van 1 transponder.... Daarom zullen zeer zekers enkele themakanalen ook op de satelliet komen want als je logisch nadenkt wat heeft een etalage kanaal dan voor zin - ze moeten wel om te concurreren met de kabel en dat is goed ook!!!

Maar de tijd zal het leren en de tijd is ergens in 2010 ;-)

Wat betreft Comedy Central Family lijkt het mij typisch CDS en een heel strak plan om daar een NickJr/Comedy Central Family combi zender van te maken ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Wie weet straks op Astra 3 wel inderdaad. Ze kunnen nu toch ook gewoon dat Etalagekanaal schrappen, samen met Film 1.3 vanaf 19u, en dan 24u per dag Comedy Central Family doorgeven. Weet zeker dat je daar veel mensen blij mee maakt!

Mij in ieder geval wel. smile

Geplaatst:

knarsetandend kijk ik wel eens naar zo'n "don't worry" aflevering

>met al die ringtones en knevelcontract reclame< er tussen door.

bah wat een stel asbakken die Comedy Central.

ciao

Ebeneezer Good

Shamen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen