di-on-air Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Zenden kabelaars deze zender wel uit dan? Heb nog nooit van deze zender gehoord. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
di-on-air Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 En welke programma's zenden zij uit? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: dwendy Zenden kabelaars deze zender wel uit dan? Heb nog nooit van deze zender gehoord. Bij UPC in elk geval niet.
Catastrofus Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
di-on-air Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Dat zijn nou net de uren dat het etalagekanaal niet uitzend. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
digitaal kijker Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 en de zender is actief op het etalagekanaal, enkel voor CD kaarten, TVV heeft alweer eens een hele maand een zender minder. naast de rest van zenders die TVV kwijt is. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
ocram1 Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Ik heb toch net even Comedy Central Family gekeken als TVV klant....
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Origineel bericht van: ocram1 Ik heb toch net even Comedy Central Family gekeken als TVV klant.... ga maar snel je ogen spoelen met boorwater. Ebeneezer Good Shamen
ocram1 Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: ocram1 Ik heb toch net even Comedy Central Family gekeken als TVV klant.... ga maar snel je ogen spoelen met boorwater. Wat moet deze reactie nu voorstellen? Heb het net nogmaals gecheckt en kon toch wel heel duidelijk "Frasier" zien en dit alles zonder mijn ogen te spoelen met boorwater.
JPVSP Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Ik heb ook Comedy centraal met een tvv-kaart.
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 als je de brede grijnslach hebt gezien, enkel een offtopic geintje wie dergelijke zenders kijkt moet volksverlakkerij voor lief nemen. ciao Ebeneezer Good Shamen
ocram1 Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 ah ok, snapte het niet, heb het kanaal ook niet echt bekeken, enkel vlug even gecheckt ofdat hij wel of niet werkte, zodat ze ons daar bij tvv niet zitten te besodemieteren.
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Bij mij heet de zender nog steeds FoxLive (tenminste om 20.00 uur). Ook staat de hele dag de zender al in 16:9 terwijl het 4:3 uitzendingen zijn. Zal hopelijk morgen rechtgebreid worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen