Ga naar inhoud

Comedy Central Family op Etalagekanaal in maart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Bij mij heet de zender nog steeds FoxLive (tenminste om 20.00 uur).

Zender heet nu weer: Etalage kanaal.
EPG is nog niet goed, lijkt wel de EPG van foxlife te zijn!

VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB.

Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: JPVSP
Ik heb ook Comedy centraal met een tvv-kaart.

waarom kan dan die andere comedy channel na nickelodeon niet gezien worden met een tvv kaart.is dit niet van dezelfde maatschappij?
of zijn het weer die onzinnige tv rechten die ze hier nog gaan gebruiken tot het jaar 2950 :D :D.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Origineel bericht van: dennisnlk

Beeld formaat is ook nog niet goed.. 16:9 ipv. 4:3
Geplaatst:
Origineel bericht van: dennisnlk
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Bij mij heet de zender nog steeds FoxLive (tenminste om 20.00 uur).

Heeft er ooit EPG op het Etalagekanaal/FoxLife gezeten? Voor zover ik weet niet. wink

Comedy Central Family is wel een hele leuke zender! Die moet toch wel blijven eigenlijk! smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Comedy Central Family is wel een hele leuke zender! Die moet toch wel blijven eigenlijk! smile

Ja en dan 24 uur per dag wink

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Ouwe meuk cry

Ouwe meuk is heerlijk om terug te zien! Programma's die ik vroeger keek komen daar allemaal op (SamSam, Verkeerd Verbonden enzo). Dus ik denk dat het voor velen een aanwinst is! smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: Gerard 76
Ouwe meuk cry

Ouwe meuk is heerlijk om terug te zien! Programma's die ik vroeger keek komen daar allemaal op (SamSam, Verkeerd Verbonden enzo). Dus ik denk dat het voor velen een aanwinst is! smile

Voor velen zal het zeker een aanwinst zijn.
In dat licht is het absoluut een aanwinst in het CDS pakket.
Bovengenoemde opmerking is ook van persoonlijke aard.
Ikzelf heb niks met (comedy)series/sitcoms of zo...

Geplaatst:

Mij lijkt dit een leuke zender om (CDS waardig) te delen met Nick Jr. Overdag Nick Jr en 's avonde Comedy Central Family ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Wie weet net als alle zenders in het themapakket in MPEG4

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Als Canal-Digitaal zo door gaat houden ze geen klanten meer over met al dat wisselen van de zender. wij hebben recht te ontvangen zeders van nederland 1 2 en 3 in hd die moet Canal-Digitaal door geven wij betalen daar belasting voor.

Pelleboer

Geplaatst:

En bij CDS zijn Nederland 1,2 en 3 in HD zelfs geheel gratis zonder maandelijkse kosten (per maart 2010). Dat is dan de enige mogelijkheid om ze ook gratis te kijken. Bij de meeste kabalaars betaal je er minimaal 16 Euro nogwat voor...

En degene die zenders hebben die na MPEG4 gaan kunnen een gratis ontvanger van CDS krijgen. Wel moeten ze dan als tegenprestatie een 2 jaar bij CDS blijven zitten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heb nog steeds geen tijd gehad om naar Comedy Central Family te kijken frown

Heb Canal Digitaal nog een vraag gesteld over Etalagekanaal en Film1.3

Sinds ruime tijd deelt het Etalagekanaal de bandbreedte met Film1.3. Ook is Film1.3 al een hele tijd via de Astra3 24 uur per dag te volgen. Is het niet mogelijk om het Etalagekanaal 24 uur per dag uit te zenden? Waarom gebeurt dit niet en gaat dit nog veranderen? Met vriendelijke groeten.

En dit was hun antwoord:

Naar aanleiding van uw email berichten wij u het volgende.

Afspraken en overeenkomsten worden onderling afsproken. Zowel de zender als CanalDigitaal hebben een bepaalde overeenkomst afgesloten. CanalDigitaal heeft dit dus niet zelf volledig in handen. Wij raden u aan de nieuwsbrief van CanalDigitaal in de gaten te houden betreffende eventuele nieuwe ontwikkelingen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website

Dus het etalagekanaal blijft 12 uurs???? cry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen