Poetsdoekje Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Goed nieuws voor de Saab rijder, Saab is verkocht aan Spyker bron; nosteletekst pagina 107 En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Triax-88 Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Ik hoop het, echter: Spyker heeft volgens mij nog nooit winst gemaakt. Saab draait ook al jaren in de rode cijfers. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
metoo Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Ja kunnen elkaar heel goed aanvullen, Saab voor het grote gat en Spijker om de kleine gaatjes te vullen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
gigantaandemuur Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Nog beter zou zijn gelijk een formule 1 team te vormen weer om de verliezen te dekken Uiteraard J.V. achter t stuur van de sasp. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Oldereast Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze winst gaan maken. Dat is Spyker in ieder geval nog nooit gelukt... Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
katwezel Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 mogen ook een bod doen op opel antwerpen M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Sjattuh Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Origineel bericht van: katwezel mogen ook een bod doen op opel antwerpen op de fabriek dan, geloof niet dat GM Opel al wil verkopen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Origineel bericht van: gigantaandemuur Nog beter zou zijn gelijk een formule 1 team te vormen weer om de verliezen te dekken Uiteraard J.V. achter t stuur van de sasp. De Formule 1 is geen tankrace.
Sjattuh Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Gelderlander heeft het over iets meer dan 52 miljoen urries... Niet gek voor iets wat ze op het punt stonden te sluiten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Triax-88 Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Het is ongeveer 400 miljoen.... "Analisten wezen er dinsdag op dat de twijfels over de combinatie Spyker-Saab nog niet zijn weggenomen. Beide autofabrikanten zijn verliesgevend, Saab al de afgelopen twintig jaar en Spyker sinds de oprichting in 2000. Vorig jaar leed Saab een operationeel verlies van 400 miljoen euro. De omzet van Saab en Saab Great Britain samen bedroeg vorig jaar bijna 1 miljard euro" Je moet het maar durven... Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
EL PIÑO Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Gelderlander heeft het over iets meer dan 52 miljoen urries... Ik weet niet wat voor muntsoort urries is maar het is 400 miljoen keiharde pan-Europese euro's. Spyker betaalt nu direct 50 miljoen euro, over een halfjaar betalen ze nog eens 24 miljoen en de overige 326 miljoen moet voor 2017 betaald zijn aan GM. Dat klinkt vriendelijk maar op die 326 miljoen euro zit 6% rente, en op alles wat na 2014 niet afbetaald is, zit zelfs 12% rente. Klinkt dus alsof de Amerikanen die SAAB eigenlijk wilden sluiten een heel vies spelletje hebben gespeeld, op het randje van het toelaatbare. Maar Muller zal er zeker wel brood in zien. Wat ik niet snap is dat SAAB kennelijk niets waard was voor GM want ze wilden het sluiten en nu toucheren ze er even 400 miljoen voor... Ik vraag me af of dat in- of exclusief de schulden is. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Sjattuh Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 goh.. lekkere berichtgeving in De Gelderlander... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
gigantaandemuur Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Citaat: Ik vraag me af of dat in- of exclusief de schulden is. T fijne daarvan hoor je toch niet maar ik kan t wel raden schulden zijn ook overgenomen dat is immers normale procedure. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen