Gast tolgaliya Geplaatst: 26 januari 2010 Geplaatst: 26 januari 2010 Hi, Is er toevallig iemand die al ervaringen heeft met de nieuwe Horizon firmware icm de Diablo light? Ik heb zelf de Diablo Light v 2.2 en kon vanwege de nieuwe SECA3 kaart geen CD zenders meer ontvangen, nu lees ik in de omschrijving (zie hieronder) dat deze nieuwe firmware tevens SECA3 ondersteunt. Echter na het installeren heb ik nog altijd geen CD zenders Weet iemand hier meer over? Alvast dank voor de reacties! Mvg, T. New software for Diablo cam: Horizon 1.00 ****************** ** Horizon 1.00 ** ****************** Horizon is the new firmware for Diablo CAM series 2.3 This version is *ONLY* smartcard reading and NO emulators. This is very usefull for Sat dealers who wants to sell clean CAMS with no emus. Supported Smartcards: - Irdeto 1,2 - Viaccess 1,2 and TNTSAT pairing - Conax - NDz - Se*ca 1,2,3 - Nagra 1,2 and Italian Mediaset DTT supported - DGCrypt - DreamCrypt - Cryptoworks
Gast Satupz Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Je beantwoord je eigen vraag. "Horizon is the new firmware for Diablo CAM series 2.3"
satfanatic Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Hier draait Canal Digitaal seca3 kaart ook niet in de Diablo Light 2.3 met Horizon 1.04 gr. Satfanatic vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
lindberg Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 hallo allemaal, ik heb zelf ook een diablo light en vraag me af of er uberhaupt wel een firmware is waar seca3 op werkt. het grappige is dat ik met de diablo wel kan heraktiveren... en dat komt goed uit want met m'n x-cam die ik normaal gebruik gaat dat weer niet,het zou echter fijn zijn als de diablo ook werkt met seca3 mocht er iets gebeuren met de x-cam. oh ja , mijn diablo draait momenteel op stealth 2.06 grtz Lindie live long and prosper !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen