Neptunus Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Origineel bericht van: Littlesat Zo te zien aan dit experimentje maakt CDS het waar dat ze luisteren naar de klanten. Ja hallo zeg! Zo lust ik er nog wel eentje! Dit is echt al jaren en jaren een groot probleem en nu ineens luisteren??? Er is niet voor niets voor diverse type ontvangers een (prima) alternatieve EPG. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
iRuud Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Nou een Dreambox is echt niet zo zaligmakend hoor op dat gebied, een Topfield 55xxpvr kan dat allemaal al tijden. Vandaar dat in latere Topfields dit eruit gesloopt is.. :-(
IcordHD Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Ter aanvulling; Op deze transponder zit ook History en E!entertainment en ook daar werkt de EPG. Met groet IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
exciter Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Ze mogen van mij stoppen met testen en beginnen met serieus uitzenden van de goede EPG. Als ze morgen beginnen, zijn ze al jaren te laat, maar wel! TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Hadrian Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Aha, het was me een paar dagen geleden al opgevallen dat de EPG verder liep bij de lokalen. Dat belooft nog wat. Die MediaHighway heeft hier nog nooit lekker gewerkt... Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Brambo's Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Voor mij mogen ze dit in ieder geval toepassen op al hun transponders. Eindelijk een volwaardige EPG die tenminste compatibel is en prima werkt. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gast Invertist Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch als de bonzen meelezen...? dan zou het toch zeer aan te bevelen zijn om EPG voor elke receiver ter beschikking te stellen de zogenaamde extra's die enkel de gecertificeerde receivers kunnen weergeven, is toch echt een wassen neus,..... Je weet dat in de CD certificatie-eisen het ondersteunen van de MHW- en de NAGRA-EPG niet is opgenomen? En dat het ondersteunen van de EIT-EPG wel is opgenomen?
Tonskidutch Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 ja dat weet ik ze houden zich er zelve niet eens aan... dus ciao True North Rebekka Bakken
Dukdalf Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Ben benieuwd of dit doorgaat. CD is altijd al goed geweest in (negatieve) verrassingen. En als het komt, dan is er nog de vraag of het alleen ter vervanging van de MediaHighway zal zijn of ook voor het Nagra gebeuren in de HD boxen geldt.
Moderator ceesv Geplaatst: 28 januari 2010 Moderator Geplaatst: 28 januari 2010 Aan de nu lopende test, mag volgens de klantendienst, geen verwachtingen ontleend worden. Toch zijn er in de recente periode veel nieuwe initiatieven bij Canaldigitaal ontwikkeld. Ze zijn wakker geworden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: Stepdriver Wie heeft die lamp aangezet? Of iemand echt die lamp echt heeft aangezet moet ik nog zien, zou me niks verbazen als er een lange termijn planning aan hangt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 niet te negatief... een paar dagen geleden wisten we van niks nu werkt eit-epg op regionaal 23,5 misschien is het allang muisjestil voorbereid en staat het binnenkort ok op 19,2 ciao True North Rebekka Bakken
D_liver Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Nou het werkt iig 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Elwin Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Wat handig, eindelijk een EPG die wél werkt. Jammer dat het dan weer alleen op de regionale omroepen is, die elk uur hetzelfde herhalen. Dat ze het maar gauw aanzetten op alle transponders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen