peterksr Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 hallo, ik heb een dreambox met de laatste pli softw. er op en wil een cam file in de box plaatsen maar ben ff vergeten waar dit moet. kan iemand mij mischien hier helpen. alvast bedankt van iemand met geheugen verlies 1 maal VU+ DUO +
vGnp Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 /etc vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
peterksr Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Geplaatst: 27 januari 2010 Origineel bericht van: vGnp /etc vGnp bedankt gr peter 1 maal VU+ DUO +
iemand Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Kan allemaal makkelijk dmv AB blauwe knop software beheer downloads softcams (onderaan) selecteer CCcam (op dit moment versie 2.1.3) OK rode knop selecteer CCcam config (op dit moment versie 2.1.3) OK rode knop Kaart op de kop in de embedded cam klaar evt aanpassingen in de config zie /var/etc/CCcam.cfg suc6 ermee gr. Erik
Gast Jeroensky Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Inderdaad bovenstaande methode is handigste.(bij mij gaat dat dmv menu->plugins->download plugin) En voeg dan meteen even "TuxCom" (tuxbox commander) toe. Is erg handig om bv hacksat ..uhum.. downloader te gebruiken(*.sh file).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen