Gast zzzzzzz Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Origineel bericht van: lucdec2 Dank je wel, Servus-TV mooi postpakketje gekregen met 2 brilletjes Iemand al hun 3D uitzendingen bekeken? Wat zijn de bevindingen? Dit weekend was hier in Kortrijk een Saturn-winkel opening. Die hadden als primeur een 3D Thomson zonder bril.. Iemand al gezien? Ik heb hem gezien, die TV. Vergeten op het merk en type te letten. Zal dus wel die Thomson geweest zijn. Mijn indrukken : Diepte-effect is maar goed als je er vlak voor staat. Het leek mij iets waar je rap schele hoofdpijn van krijgt. Filmpje was een pure computeranimatie, wat niet veel goeds belooft, als ze zelf niet in staat zijn om een echt demofilmpje af te komen. Mij lijkt het allemaal niet op punt te staan.
Marc put Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Misschien ben ik al een tijdje achterop maar op Turksat 42 E loopt al een tijdje een test kanaal genaamd "3D test". Ik krijg er alvast hoofdpijn van. Groetjes Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
lucdec2 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: Marc put Misschien ben ik al een tijdje achterop maar op Turksat 42 E loopt al een tijdje een test kanaal genaamd "3D test". Ik krijg er alvast hoofdpijn van. Groetjes Marc Dank voor de tip. Die brilletjes van Servus zijn rood/blauw. Ik zie dat er ook andere kleuren zijn of niet??
Moderator Matchless Geplaatst: 26 maart 2010 Moderator Geplaatst: 26 maart 2010 Wanneer zijn die uitzendingen te zien op servus tv? ik heb van hun zo'n brilletje gekregen maar heb nog niks gezien. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Olie Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Hier vind je alles: http://www.servustv.com/ HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Als je zelf brildragend bent is het wel lastig! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
vGnp Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Heeft er inmiddels al iemand met zo'n brilletje naar een 3D uitzending gekeken? Ik heb zelf ook van die brilletjes ontvangen en nog nooit gekeken vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Moderator Matchless Geplaatst: 24 mei 2010 Moderator Geplaatst: 24 mei 2010 Ik wil wel maar weet niet wanneer zo'n uitzending komt Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Oldfield Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Servus zendt 's nachts (rond 0300) het programma Vogelfrei uit. Aan het begin van dit programma wordt een paar minuten 3D uitgezonden. Ziet er wel aardig uit. Vogelfrei is overigens een prachtig programma met beelden uit een helikoper van het alpengebied (vergelijkbaar met de beelden die vaak op HD Suisse worden getoond)
Gast alex76 Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 Heb er een maand of twee op moeten wachten, maar ze hebben mij vijf van die brillen gestuurd! Zit niet echt een systeem in daar... Had wel een hele uitvoerige e-mail gestuurd. Heb alleen nu het idee dat de meeste uitzendingen hiervoor zijn verdwenenen. Ik zal nog eens rond 3.00 uur 's nachts kijken.
youriy Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 de filmpjes van servus staan ook op youtube. op servus tv zelf heb ik er ook nog nooit een gezien. groet, clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast Daneel Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Anaglyph... Helaas. Real 3D is te kijken via het testkanaal van Astra: Name: Test Sat: 23.5 Astra 1E/1G/3A Freq: 11778, 27500 Vert 9/10 ID: 5310 Alleen kom je er dan niet alleen brilletjes. Je moet een 3D tv hebben én shutterglasses-brilletjes. Voordeel: Betere kleuren én full-hd.
iRuud Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: Daneel Voordeel: Betere kleuren én full-hd. Nou ja.. half-hd (960x1080)
Moderator ceesv Geplaatst: 1 juni 2010 Moderator Geplaatst: 1 juni 2010 Full HD 3D gaat alleen met een 3d Blue-Ray speler en een HDMI 1.4 aansluiting. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen