Ga naar inhoud


beltegoed: nummer gedeactiveerd


sattos

Aanbevolen berichten

hallo

 

Mijn nummer is gedeactiveerd bij budgetphone.Om mijn oude nummer weer te laten activeren moet ik 10 euro betalen en nog eens 10 euro voor een nummer,totaal kom ik uit op 20 euro,maar als ik gewoon een nieuwe nummer koop kost het mij 10 euro.Maar op mijn oude nummer zit 11 euro beltegoed,is het mogelijk dat ik 11 euro mee kan nemen naar het nieuwe nummer?

 

uitgaand bel ik via voipcheap

ingaand bel ik via budgetphone

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is je beltegoed bij Budgetphone 1 jaar geldig. Na dat jaar moet je weer opwaarderen, met minimaal 5 euro. Op je beltegoed moet een positief saldo staan om naar gratis 0800 nummers te kunnen bellen.

Ik zorg er in principe voor dat mijn beltegoed bijne op is voor dat het jaar om is. Ik bel ook uit via een andere provider, maar die 5 euro per jaar (+ 10 euro per jaar om je nummer te behouden) is eigenlijk niet echt duur vind ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

ik heb nieuwe nummer van budgetphone gekregen,die heb ik ingesteld,nu kan ik gebeld worden.inkomende gesprekken zijn ok

 

nu blijft het probleem dat ik niet kan bellen.uitgaande gesprekken kan ik niet voeren.

 

sip1 is voor voipcheap uitgaande gesprekken

sip2 is voor budgetphone inkomende gesprekken

 

sip1 krijg ik foutmelding bij het instellen op mijn modem,dusik vrees dat ik naar die 11 euro kan fluiten(account van voipcheap)

 

weet iemand hoe ik in contact kan komen met voipcheap,en of ik meer moet wijzigen in de instellingen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik oude instellingen terugzet krijg ik deze

 

 

SIP 1 Registered Fail

SIP 2 Registered Fail

 

SIP Registration Failed. Please make sure the DSL cable is connected.

 

You can press "Register Again" button to do SIP Registration again, or press "Exit" button to exit this wizard

 

 

bij deze foutmelding heb ik gewoon internet verbinding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattos
sip1 krijg ik foutmelding bij het instellen op mijn modem,dusik vrees dat ik naar die 11 euro kan fluiten(account van voipcheap)

Welk (VOIP) modem heb je?
Die 11 euro zijn zeker niet weg, je hebt alleen een verkeerde instelling.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker doe ik dat,

 

ik heb een aantal wijzigingen doorgevoerd,nl het nieuwe nummer die ik van budgetphone heb gekregen,en het password,deze is ok

 

andere wijzig is het nieuwe nummer op oude nummer geplaatst,van die nummer heb ik alleen laatste 3 cijfers gewijzigd,meer heb ik niet gedaan,

 

ik denk meer aan mijn voip-account wat ik moet wijzigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...