Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 let op de spaties /dev/hda1 /media/hdd auto defaults 0 0 192.168.0.6/kokkie_/media/diskstation nfs rw,nolock 0 0 ________________> ciao Thunderstruck AC~DC
Gast Loneranger Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Ik zag dat je een _ had toegevoegd? Dus voor de rest was ie goed?
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 beste loneranger... namen van een share kan ik niet controleren die heb jij aangemaakt ook de link media/diskstation kan ik niet controleren die staat al aangemaakt onder /var/media/ <lijstje> indien die er niet staat moet er natuurlijk een aangemaakt worden of makkelijker verwijs naar een die daar voorkomt en nog niet wordt gebruikt bv media/server1 ciao de _ was als vervanging voor de spatie die meestal minder goed leesbaar is in geschreven tekst, dus niet _ gebruiken maar spatie Thunderstruck AC~DC
Gast Loneranger Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 !~!!@$!%$#!$$@# Maar voorlopig doet ie het, bedankt voor de hulp Nu alleen sabnzb nog, die films wegschrijft waar ik ze niet kan terugvinden, in var/packages en zo...door mij niet terug te vinden
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Origineel bericht van: Loneranger !~!!@$!%$#!$$@# Maar voorlopig doet ie het, bedankt voor de hulp Nu alleen sabnzb nog, die films wegschrijft waar ik ze niet kan terugvinden, in var/packages en zo...door mij niet terug te vinden no idea what you are talking about???? ciao Thunderstruck AC~DC
Gast Loneranger Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: Loneranger !~!!@$!%$#!$$@# ( no idea what you are talking about???? ciao Wilde aangeven dat het me veel moeite gekost had om het werkend te krijgen, met lelijke woorden zo hier en daar.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen