Ga naar inhoud


vage foutmelding bij plaatsen reactie op dit forum


djpetit

Aanbevolen berichten

Hier ook een en al problemen met inloggen en versturen. Terwijl je aan het lezen bent opeens uitgelogd en van pagina 7 (de laatste) naar pagina 11 van de opeens 14 pagina's gesprongen en dan opeens weer ingelogd en terug op 7, terwijl reageren niet lukt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Zo, dan kan ik nu weer beginnen, al die firewalls weer terug te zetten in mijn computer.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je had aangevinkt dat je ingelogd moest blijven kon je niet eens inloggen. Ik tenminste niet.

 

Ik kom btw ook niet heel veel fora tegen die op deze software draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier idem, ook het posten ging niet meer, kreeg als foutmelding dat de host niet herkend werd.

Googelen op die klacht gaf aan dat het een bekend Ubb probleem is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het opgelost is, werd er helemaal gek van steeds opnieuw inloggen. Het rare was dat mijn naam wel rechts stond als ingelogd, maar ook dat ik ook moest inloggen bovenaan. Heb dus alle cookies verwijders diverse scan gedaan, want ik dacht dat ik een beestje had. Bleek het niet aan mij te liggen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog even gekeken op wat fora's waar ze het hebben over UBB.

 

De melding

Citaat:
The host from which you are accessing the board is not recognized as a valid host. This is more than likely related to a firewall issue that is blocking the referer variable. Check your firewall settings and try again
schijnt vaker voor te komen.

 

Op UBBcentral zeggen ze CP > Primary Settings > General tab > Advanced Options > Disable HTTP Referer Check.

 

Lijkt mij dat op de één of andere manier het control panel een eigen leven is gaan leidden en de HTTP Referer Check heeft Enabled.

 

Blijkt maar weer dat 1 bitje een berg ellende kan veroorzaken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Heeft iedereen die storing gehad,of was het de provider,
ik heb telfort.


Iedereen het laatste bericht ongeveer 16.15 geplaatst en de volgende 20.45 zo ongeveer iedereen is uitgelogd. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Was de software onlangs niet ge-update?

Als ik zo kijk heeft dat meer ellende gebracht dan opgelost.



Die posting waarin ik het had waarbij het ook gebeurde, was een posting uit 2008.

Zou er persoonlijk verder niet meer naar zoeken. Is gewoon even "lastig" geweest. Alles werkt toch weer prima. Dit jaar op 26 maart bestaat Sat4all al weer 10 jaar.......

Als het gaat zoals de afgelopen 10 jaar CHAPEAU hoor..... wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...