Ga naar inhoud


[TF7710PVR] auto decoderen


Gast reitsma

Aanbevolen berichten

Apparaat is half jaar oud, en is inmiddels terug geweest naar rebox.

Daar is voeding en mainboard vervangen.

Omdat epg niet wou werken en omdat hij altijd in het menu de auto decodeer weer op uit zette.

Dat doet hij nu niet meer, maar ik moet nu telkens als ik een programma heb opgenomen in de file list met de a.b. rode punt aangeven dat hij dat programma moet decoderen, en ook dat werkt niet automatisch moet dan programma afspelen om gedecodeert te krijgen .

De laatste software zit er in juni 2009.

Nu zegt mijn leverancier dat alle topfields 7710pvr dat doen en ik moet wachten op nieuwe sofware.

Zou het aan harde schijf kunnen liggen is 550 gb weet geen merk.

 

Mijn vraag is zij er gebruikers die dat probleem niet hebben, of is het toch een algemeen probleem.

 

Fred

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De EPG is ook bij mij nog steeds een drama (7710 en 7700). Ik heb het opgegeven. Na een fabrieks reset gaat het soms een tijdje goed, maar uiteindelijk toch niet meer. Nu loopt er blijkbaar een test bij de regionale omroepen met een ander type EPG. Dit gaat bij mijn Topfields geheel perfect. Idem op de Duitse zenders.

 

Voor wat betreft de voeding: dat was een fabrieksfout. Er zijn er vele stukgegaan, ook bij mij, en deze is gratis vervangen door mijn dealer.

 

De auto-decoding functie moet je inderdaad bij elke opname zelf aanzetten. Het tijdstip waarop dat gebeurt kun je in via het menu instellen. Auto decoding is dus niet echt "auto".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...