LINKEY Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: zwervertje http://www.***geen-reclame***/ Link geeft op dit moment aan "in aanbouw". ] Waarom en door wie is de site geblokkeerd? Staat geen reclame op? Site is niet commercieel maar is officiel website voor alle gebruikers van benelux. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
toro Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Citaat: Gistermiddag. Te laat dus (ik gister ca. half negen s'avonds).... misschien nog nr. 50, wist je meteen dat je nr. 25 was? In ieder geval nog gefeliciteerd. groet, toro
Gast Invertist Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: toro Te laat dus (ik gister ca. half negen s'avonds).... misschien nog nr. 50, wist je meteen dat je nr. 25 was? Binnen 10 minuten.
Gast SatMann Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 in ieder land zit een importeur. maar er zit maar eentje in Duitsland die ze aankoopt uit ons verre oosten en die Duitse firma verspreid ze verder naar nationale importeurs...zoals ik al zei
LINKEY Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: SatMann in ieder land zit een importeur. maar er zit maar eentje in Duitsland die ze aankoopt uit ons verre oosten en die Duitse firma verspreid ze verder naar nationale importeurs...zoals ik al zei Denk je of weet je dat? Ik weet namelijk 100% zeker dat de Nederlandse importeur ze koopt vanuit de verre oosten. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Gast SatMann Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 tja, ik vertel wat ik zelf uit bronnen vernam. maar als ik het zo lees, dan zijn er toch verschillende wegen om ze aan te kopen, Duitsland, verre oosten, ... we zullen het dus nooit weten maar goed, zolang we ze kunnen krijgen is het voornaamste.
Gast Merkedesch Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: LINKEY Origineel bericht van: zwervertje http://www.***geen-reclame***/ Link geeft op dit moment aan "in aanbouw". ] Waarom en door wie is de site geblokkeerd? Staat geen reclame op? Site is niet commercieel maar is officiel website voor alle gebruikers van benelux. Ik denk dat link geblokt wordt.door degene die ook wordt beschreven bij Max op de site!! Degene die dus zelf nog niet in het bezit is van een VU+ DUO. Ik denk niet dat Max en hij vriendjes zijn Ik snap niet wat daar commercieel is op die site????Er wordt niets te koop aangeboden???Er staan geen reclame banners?? Maar goed weer On-Topic De link kun je ook vinden op het Forum bij Max. Gr.Merkedesch
dinc Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Je kan ook googlen op de whois info van een paar berichten terug. Oeps reklame gemaakt voor google...
Gast Invertist Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Origineel bericht van: Dennis DaMenaCe Hoe echt is dit? Is het geen fake site ? Komt niet erg profi over... Kijk er nog eens! Zoals gezegd: toentertijd was deze site "in oprichting".
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Ik geloof het. Ik heb mij toen wel aangemeld hoor. En het is maar goed ook denk ik. Ik kreeg een mail terug dat ik een duitse box had, maar dat deze nu wel 2 jaar NL garantie heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen