Bartje Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Hallo allemaal, Als ik met DBedit een nieuwe zelf aangepaste settingslijst in mijn DB600 plaats lijkt alles goed te gaan zonder foutmelding. Echter als ik dan de lijst op mijn tv bekijk komen sommige Bouqeuts er niet in voor, en van enkele van enkele andere veranderd hij de naam en volgorde van de bouqeuts ook . De settings staan echter wel in de dreambox want als ik ze weer upload vanuit de dreambox staan ze wel in de lijst zoals ik die gemaakt heb en niet die ik op de tv zie? Als frimware heb ik Pli jade-3 erop staan Iemand ervaring hiermee of een opplosing hiervoor soms ? Bartje Dreambox 500 HD -Multytenne
Rytec Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 doe je dan ook een enigma herstart nadat je ze geupload hebt? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Bartje Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Geplaatst: 29 januari 2010 Nee hoe moet dat dan ? Ik zet hem met DBedit op de box, die doet daarna zelf een reset dacht ik. Maar als ik dan kijk op de tv is de lijst wel een andere maar niet hetzelfde zoals ik hem erin zette. Bartje Dreambox 500 HD -Multytenne
paardengek Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Je vergeet toch niet nadat je de settings erin gezet hebt met Dreamboxedit ( DBedit ? ) om reload settings te doen? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen