satje4U Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Hoi Ik heb een htpc Xxodd met win 7. Hierop wil ik NZBget installeren. Heb de zip file gedonload en op het instal-icoontje gedrukt. Heel kort zie ik een Dos venster, maar dat is het. Kan iemand mij vetellen of het kan en zoja, hoe te installeren? satje4u Gigablue Quad HD Plus
satje4U Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Geplaatst: 30 januari 2010 Hoi< Er zijn wel meer programma´s. Maar ik kan met de `huiskamer PC`de nzb´s downloaden en via een webinterface naar de HTPC<nzbget overzetten, waarna het downloaden automatisch gebeurt. Dat is eigenlik wat ik zoek. satje4u Gigablue Quad HD Plus
Razor109 Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 SabNZBD is denk is de beste optie voor je, draait op de achtergrond van een HTPC/Server je hoeft de NZB's alleen in de watchfolder te gooien en alles gebeurt van zelf! Interface is d.m.v. http/browser en kun je dus vanaf alle pc's in't huis doen. Wat rssfeeds toevoegen en hij doet je series bijvoorbeeld van zelf! www.sabnzbd.org Zeker een aanrader, van mij in ieder geval! Hardware: E8400 - 2GB RAM - 1,5TB - Technotrend DVB-C Budget C-1501 - Smargoreader+ Software: Ubuntu 9.11 - NewCS - Tvheadend - XBMC
satje4U Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Geplaatst: 30 januari 2010 Bedankt, Dat gaan we dan proberen. Satje4u Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen