elektroboy Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Heb een vraagje ben bezig een boot tabel hiren cd te maken nou lukt het maar vraag me toch iets af dus als ik de iso naam en brandt geen probleem maar als ik de iso uitpak en de bestanden op cd zet werkt de boot cd niet waarom werkt dat zo niet en wel anders zoek dus gewoon een verklaring geen
clark-kent Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Die .iso heeft een zgn bootblock. Dat is een stukje code waarmee de PC op kan starten. Dat is ook het verschil tussen een bootable en niet-bootable CD.
kees kas Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 voor anderen misschien leuk om te weten: in windows 7 kan je iso branden door rechts te klikken op het iso bestand. gebruik zelf al jaren imgburn werkt op xp vista en 7 ook een goede is alexander feinman zijn iso recorder (http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm) info over hiren's laatste (10.1) is te vinden via www.hiren.info daar is hij echter niet te downloaden (maar daarvoor is doom9 je vriend)
vGnp Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: kees kas in windows 7 kan je iso branden door rechts te klikken op het iso bestand Nu nog de optie om de iso te mounten als drive, en dan wordt het wat. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen