Gast dayouri Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Ik wil graag 4 nieuwe lnb's plaatsen op mijn schotel en uitbreiden naar vier ontvangers in huis. Neem ik dan Quad of Quattro LNB's? Ik twijfel tussen ALPS of INVERTO. Deze zullen worden aangesloten op een 4 switchen 4/1. Welke merk switch neem ik het beste in samenwerking met 4 dreamboxen? Ik dacht dat EMP wel goed was als ik de meningen hier op het forum wat lees... Moet ik verder nog ergens op letten bij de aankoop? Ik ben van plan dit te bestellen in een duitse webshop gezien daar de lnb's veel goedkoper zijn.
vGnp Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Die vier ontvangers zijn/worden single tuner ontvangers? Wil je later nog uitbreiden? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Henksat Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: dayouri Ik wil graag 4 nieuwe lnb's plaatsen op mijn schotel en uitbreiden naar vier ontvangers in huis. Neem ik dan Quad of Quattro LNB's? Ik twijfel tussen ALPS of INVERTO. Deze zullen worden aangesloten op een 4 switchen 4/1. In jouw geval heb je Quad LNB`s nodig. Quattro LNB`s zijn voor gebruik met een Multiswitch, VH, VL, HL en HH gescheiden heb je dan. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast dayouri Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Origineel bericht van: vGnp Die vier ontvangers zijn/worden single tuner ontvangers? Wil je later nog uitbreiden? vGnp Ik heb een 7025+ dus daar reken ik twee tuners voor, dan nog een DB600 en binnenkort nog een DB800 (of DB500HD). Ik ben niet meer van plan om dan nog met tuners uit te breiden en ik vermoed ook niet dat ik dan buiten Astra 1,2,3 en Hotbird nog andere sats ga nodig hebben.
vGnp Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Dan zijn 4 Quad LNBs en 4 4/1 switches voldoende. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast dayouri Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Oei, ik was er al van overtuigd dat ik Quattro lnb's moest hebben, goed dat ik mijn vraag hier nog even stel ;-) En welke merk lnb's en 4/1 switch neem ik het best? Enige tips?
vGnp Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Zolang je niet boven de 4 ontvangers komt zijn Quad LNBs voldoende. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast dayouri Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Ok dan ga ik voor de ALPS Quad lnb's en voor de switchen van EMP, deze zouden na de updates geen problemen meer mogen geven als ik hier alles zowat nalees.
Henksat Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Origineel bericht van: dayouri Ok dan ga ik voor de ALPS Quad lnb's en voor de switchen van EMP, Gaat goed werken. Mocht je echt op zeker willen gaan met de switchen kies je Spaun, maar deze zijn véél duurder. Maar EMP moet ook goed werken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen