Gast Geplaatst: 7 juli 2002 Geplaatst: 7 juli 2002 Wat voor diameter schotel heb ik nodig om amerikaanse zenders te kunnen ontvangen. En wat voor zenders kan ik zowieso ontvangen via de schotel in nederland
Gast Geplaatst: 7 juli 2002 Geplaatst: 7 juli 2002 Diameter maakt niks uit, is puur voor het signaal op te vangen. De vraag over de zenders moet je iets duidelijker stellen.Ik lees het wel
Gast Geplaatst: 7 juli 2002 Geplaatst: 7 juli 2002 oke zal me vraag anders stellen wat voor schotel,lnb heb ik nodig om US zenders te kunnen ontvangen .
Bigfoot Geplaatst: 7 juli 2002 Geplaatst: 7 juli 2002 De satelliet zenders zoals DirecTV gericht op de USA zijn hier simpelweg niet te ontvangen omdat ze zich achter de horizon bevinden. Er zijn wel enkele amerikaanse zenders te vinden in op Europa gerichte pakketten, zoals Fox News & Sports. Kijk maar es op www.lyngsat.com.
Gast Geplaatst: 7 juli 2002 Geplaatst: 7 juli 2002 Zoek eerst eens uit welke zenders je wilt ontvangen. De diameter hangt sterk af van sateliet en/of transponder. Nog afgezien van het feit of er wel op europa uitgezonden wordt.
Gast Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 oke ,bedankt voor de reacties maar, wil dus een schotel gaan aanschaffen ,met natuurlijk de mogenlijkheid om zoveel satelieten te ontvangen als kan. Waar moet ik opletten bij aanschaf ??? Ben een noob op dit gebied dus als iemand wat tips heeft graag.
Hemant Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Er zijn genoek zender die in het Engels zijn, bvb Kiosk en Ticket kanalen, de kiosk films zijn vrij recent bvb op dit moment topfilms als The Scor en The Kiss of the Dragon dus je hoeft niet zo ver te zoeken tenzij je rechstreeks kanalen uit America wilt dit zijn de Orbit kanalen de op Turksat zitten, maak eerst een selectie van kanalen die je wilt ontvangen en kijk voornamelijk op welke satelliet ze zetten en stel dan je vraag nogeens. Suc6 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Ja leuk wat dat betreft ben ik een beginner dus hoe wat en waar vind ik dat alles, of gewoon maar meteen een 3meter schotel op me dak plaatsen en hopen dat ik wat ontvang ??? ik weet hier totaal niets van dus
Hemant Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Relex man ik probeer je te helpen, Even op lyngsat kijken. Ik he een 60 CM schotel en ontvang de bovengenomede kanalen, heb alleen last als het erg slect weer is. Een 1 meter schotel moet voldoende zijn, koop wel een draaibaar systeem. dan heb je meer plezier. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Sorry was niet de bedoeling maar word zo langzamer hand een beetje gek van de info die ik krijg,het gaat mij vooral om engelstalige zenders. Zit nu bij linqsat te kijken en alles wat onder europa staat kan ik dan ontvangen.. En wat zijn de voordelen voor een grotere schotel ????
Hemant Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Als je een schotel van 1,4 of groter hebt dan kun je de C-band transponders ontvangen. Met een 1 meter schotel ontvang je Turksat Hispasat en Nilesat goed. Op hispas sat zitten de Palco kanalen Spaans/Engels. Sunc6 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Wat is dan een aanrader qua schotel en decoder icm rotor. heb een plat dak op ongeveer 15 vanaf de grond en vrij uitzicht alle kanten op. Wil nl meteen het zooitje goed voor elkaar hebben.
Hemant Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Je hebt PM ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Ik wil zelf graag Nielsat, Turksat en Hispasat ontvangen en een 60 CM schotel is daarvoor te klein dus als je interesse hebt. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen