Ga naar inhoud

password voor hbemuNokia9500.zip

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoekt en gij zult vinden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<P>Of moeten wij het met z'n allen op een presenteerblaadje aanreiken ????<P>Als je goed leest en onderzoekt dan kom je tot de conclusie dat dit tot nu toe een grap is.<BR>Op alle boards wordt gesproken hierover en als je er goed over nadenkt is het weer een grap van een of andere JOKER.<BR>Waarom beveiligd met een password ???? en/of wat is hiervan de zin ??????<BR>Zo kan ik nog wel even doorgaan.<P>Hobby is onderzoek, uitvoering en gelukkig voelen met behaalde resultaat en bevindingen uitwisselen, of je nu lid bent van de plaatselijke fanfare of bezoeker/member op een hobbyboard. Geen.....geef mij op de makkelijkste manier een "sleutel"

Geplaatst:

Hartelijk bedankt voor je reactie, Het geeft de beginner altijd weer de nodige moed om door te gaan met de ruggesteun van ervaren hobbyisten.<P>Het is even wennen voor mij maar leren zal ik het. Misschien dat ik het zelfs ga wagen om voor de tweede keer een vraag te stellen

Geplaatst:

heb je het al met je download accelerator uit geprobeerd.<P>GERARD

Geplaatst:

Ron.kroes, Bespaar je de moeite.<BR>Aviddvv heeft gelijk.<BR>Het programma hbemuNokia9500.zip bestaat (nog) niet. <P>Zie ook Nieuws & Informatie.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.