Gast Geplaatst: 13 juni 2001 Geplaatst: 13 juni 2001 Zoekt en gij zult vinden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<P>Of moeten wij het met z'n allen op een presenteerblaadje aanreiken ????<P>Als je goed leest en onderzoekt dan kom je tot de conclusie dat dit tot nu toe een grap is.<BR>Op alle boards wordt gesproken hierover en als je er goed over nadenkt is het weer een grap van een of andere JOKER.<BR>Waarom beveiligd met een password ???? en/of wat is hiervan de zin ??????<BR>Zo kan ik nog wel even doorgaan.<P>Hobby is onderzoek, uitvoering en gelukkig voelen met behaalde resultaat en bevindingen uitwisselen, of je nu lid bent van de plaatselijke fanfare of bezoeker/member op een hobbyboard. Geen.....geef mij op de makkelijkste manier een "sleutel"
Gast Geplaatst: 13 juni 2001 Geplaatst: 13 juni 2001 Hartelijk bedankt voor je reactie, Het geeft de beginner altijd weer de nodige moed om door te gaan met de ruggesteun van ervaren hobbyisten.<P>Het is even wennen voor mij maar leren zal ik het. Misschien dat ik het zelfs ga wagen om voor de tweede keer een vraag te stellen
Gast Geplaatst: 13 juni 2001 Geplaatst: 13 juni 2001 heb je het al met je download accelerator uit geprobeerd.<P>GERARD
Gast Geplaatst: 13 juni 2001 Geplaatst: 13 juni 2001 Ik heb onderstaand bestand gedownload maar bij het extracten moet ik een<BR>>password intoetsen.......?? welk password is het of kan ik een ander bestand downloaden zonder password?<BR>><BR>><BR>>http://sat.isp.net.pl/upload/2001-06-01/hbemuNokia9500.zip
rob1981 Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 mischien effe een zip cracker er overheen gooien?<BR>Groeten Rob Dreambox PVR600 {gemini 4}
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 Gerard en Rob, bedankt, ik ga e.e.a uitproberen.
Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 Ron.kroes, Bespaar je de moeite.<BR>Aviddvv heeft gelijk.<BR>Het programma hbemuNokia9500.zip bestaat (nog) niet. <P>Zie ook Nieuws & Informatie.
Aanbevolen berichten