Gast Invertist Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Naast de bekende settinglijsten die via de PLi kunnen worden binnengehaald, wil ik u even wijzen op een aantal mijns inziens heel fijne lijsten die u op transponder.nl kunt vinden. Het naar de ontvanger schrijven van de lijst is met DreamSet een fluitje van een cent.
Gerrit1967 Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Origineel bericht van: Invertist Naast de bekende settinglijsten die via de PLi kunnen worden binnengehaald, wil ik u even wijzen op een aantal mijns inziens heel fijne lijsten die u op transponder.nl kunt vinden. Het naar de ontvanger schrijven van de lijst is met DreamSet een fluitje van een cent. transponder.nl wordt bij mij niet gevonden ??
Triax-88 Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 ***ongewenste_url*** Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Gerrit1967 Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Origineel bericht van: Triax-88 ***ongewenste_url*** dank je
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen