Sjattuh Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Ik volg af en toe tennis een beetje. En ik zie Justine Henin (ut Belgie) constant met 2 zwarte lijnen op de binnenkant van haar linker bovenbeen tennissen. Nu kam ik niet vinden wat dit zijn. Het lijkt me veel te donker voor een tattoo en het zou rare tape zijn. Ik blijf neigen naar tattoo, maar weet iemand het zeker? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Maku Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Het is zeker geen tattoo. Het is een speciaal soort tape wat tegenwoordig wel meer sporters gebruiken. Voor de in het oog springende tape worden verschillende benamingen gebruikt – kinesiotaping, medical tape, fysiotaping, meditaping, curetape – maar allemaal stammen ze af van dezelfde techniek die in de jaren zeventig werd ontwikkeld in Japan, namelijk kinesio. Bij deze techniek wordt uitgegaan van het principe dat beweging essentieel is voor de genezing van blessures van spieren en gewrichten. Voorwaarde om te kunnen bewegen is wel dat je niet te veel pijn lijdt en daarvoor komen de gekleurde bandages om de hoek kijken. Simpel gezegd lift de superelastische plakstrik (de elasticiteit ervan is het grote verschil met traditionele tape) als het ware de huid, waardoor lymfevaten, haarvaatjes en zenuwen meer ruimte krijgen. Door de verminderde druk neemt ook de pijn af en in bepaalde gevallen verdwijnt die zelfs helemaal.
Sjattuh Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Geplaatst: 30 januari 2010 Oke, thx weer wat geleerd. Dit doet bij mij echter 1 andere vraag oprijsen. Waar kan ik mijn sollicitatie indienen voor de functie 'Dijbeen Kinesio-tape applicateur in het vrouwen tennis'? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
loodvrij Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 eerst beginnen bij het dames gewichtheffen en daarna pas door bij de damesworstelaars... als je dat onder de knie hebt dan pas bij het tennis beginnen ! DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
kaelem Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Ze hadden net zo goed ted troost kunnen raadplegen lol -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Terror Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 dat is inderdaad medical taping zie hier -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Feedhunter Rini Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 bedankt voor de uitleg!! Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Sjattuh Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Geplaatst: 31 januari 2010 Zat net N.E.C. te kijken en hun aanvaller, Bjorn Vleminckx, had er ook eentje. Linkerbeen, voorkant recht over de knie, boven tot onder, kwam onder het broekje uit en ging de sok in. Grappig dat het nu op begint te vallen. Alleen zijn verband was groen. Is dat gewoon een ander merk of zitten er nog catagorien in de bandages? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Geplaatst: 31 januari 2010 Origineel bericht van: Feedhunter Rini bedankt voor de uitleg!! Rini Feed/Kinesio Tape Hunter? Nieuwe hobby erbij? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
metoo Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 hmm, laat ik nu gedacht hebben dat onder die tape het touwtje van een tampon zat, om tijdens wilde bewegingen het touwtje en/of de tampon niet hun eigen weg te laten gaan ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
pgeersen Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Kijk hier maar eens: http://www.fysiovision.nl/content/kinesiotaping.htm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen