Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: sat rulez
Op de website van canal digitaal staat nu officieel dat HD pakket vanaf 1 maart 5 euro gaat kosten.

Ik zie dat het idd lager wordt per 1 maart, wat ik ook zie is dat er per 1 maart veranderingen per pakket gaam optreden.
Kan het zo zijn dat het huidige HDTV pakket met nu nog de thema-zenders erin straks veranderd in alleen de paar enkele HD-zenders erin?

Gr. Paul.
  • Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: pch
Kan het zo zijn dat het huidige HDTV pakket met nu nog de thema-zenders erin straks veranderd in alleen de paar enkele HD-zenders erin?

Gr. Paul.

Ja, dat kan zo maar zijn,

Dit is 2 maanden gelden al aangegeven

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Had het vandaag ook gelezen, ben ook benieuwd wat er voor de 5 euro aan kanalen geleverd gaat worden. Heb eerder het HD pakket gehad, vond het toen zijn 10 euro niet waard, 5 euro is al een ander bedrag, ga het na maart waarschijnlijk weer in mijn abbo opnemen.

VU+ Duo2 

Geplaatst:

Ik heb vroeger ooit eens het HDTV pakket met themakanalen een maand gratis mogen uitproberen, en toen werd mij door CD gevraagd of ik er een abonnement op wilde nemen.

Ik vond € 9,95 te duur, omdat ik die themakanalen niet hoefde te hebben.

Als nu de HDTV kanalen voor € 5,00 te krijgen zijn, dan wil ik er ook een abonnement op nemen, mits ik dit pakket als uitbreiding op mijn Settopboxpakket kan worden genomen.

Het gaat langzaam maar zeker de goede kant op bij CD!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

Nou, als de andere NED-HD ook zo zijn als de huidige NED1-HD dan houd ik mijn hart vast.

Ik keek met veel plezier naar het tennis op Eurosport HD, en vergeleken met de NED1-HD was de laatste gewoon bagger.

Hoe moet dat met de OS binnenkort?

Ik kan dat geen HD noemen, eerder SD+

Op mijn LCD HD scherm zie ik eigenlijk geen verschil tussen NED1 en NED1-HD......vreselijk.

En nog maar te zwijgen van RTL4 HD.....en misschien in de toekomst de andere commerciele baggerzooi op SD+.

CD kan niet helemaal hiervoor verantwoordelijk voor zijn, want ze krijgen het ook maar aangeleverd, maar toch. Ze vragen er wel geld voor.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:

Niet alleen NED1 HD had slecht beeld van het tennis. ook Belgie EEN HD was bagger. To te zien werd bij die 2 zenders gewoon het SD signaal geupscaled. Eurosport weet tenminste WEL hoe het moet. ALleen nog AC3 geluid bij Eurosport in het nederlands en ben helemaal gelukkig.

Geplaatst:

Ik heb Federer-Murray gezien op BBC-HD via 28.2... DAT was pas een beeld! blush De Finale van de Afrika cup was nergens te zien in HD, dus moest ik overschakelen naar Eurosport SD eek

Tijdens de tennistoernooi schakelde de regisseurs van de BBC wel eens over naar hun SD-studio eek; SD geupscaled= echt niet om aan te zien.

Ik twijfel nu of ik straks een HD-abbo moet gaan nemen... aangezien ik ook over ongeveer 3 maanden een nieuwe LED TV krijg met CI+/Ziggo support. Daar krijg je NED1,2,3 en Eurosport HD gratis door...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:
Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik heb Federer-Murray gezien op BBC-HD via 28.2... DAT was pas een beeld! blush De Finale van de Afrika cup was nergens te zien in HD, dus moest ik overschakelen naar Eurosport SD eek

Tijdens de tennistoernooi schakelde de regisseurs van de BBC wel eens over naar hun SD-studio eek; SD geupscaled= echt niet om aan te zien.

Ik twijfel nu of ik straks een HD-abbo moet gaan nemen... aangezien ik ook over ongeveer 3 maanden een nieuwe LED TV krijg met CI+/Ziggo support. Daar krijg je NED1,2,3 en Eurosport HD gratis door...

Tja, dat is dan ook alles wat je bij ziggo krijgt....

Ik zou bij hen niet rekenen op grote HD uitbreidingen de komende tijd.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Volgens de CD website geldt die 5 euro alleen voor nieuwe abonnee's, bestaande abonnee's houden het oude pakket en de oude prijs...

Dus ik moet het HD abo opzeggen (kijk nooit naar de thema-kanalen), en kan dan voor 5 euro naar HD gaan kijken???

Dat heet klantenbinding...

T B

• Moderator
Geplaatst:

Volgens zeggen, komt er voor bestaande abonnees de 2e helft van februari een aanbieding.

Een van de opties waaruit je dan zou kunnen kiezen zou zijn, dat er niets verandert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen