Gast slapshot Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Kan ik de web-x-tv webinterface van de PLI image installeren in de OpenPli image op de VU+ duo? Zo ja, hoe dan? Deze vind ik veel mooier dan de webinterface in OpenPli. Groet, slapshot
Gast Dzjaivnt Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Ik denk niet dat je een enigma1 plugin kan installeren in enigma2 Deze verschillende veels te veel van elkaar
Gast slapshot Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Ja, deze heb ik gezien op een dm600, dus het zal wel enigma 1 zijn. weet iemand waar de http server in enigma 2 te vinden is. In welke directory staat deze?
Roobert Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Wat wil je, streamen? Heb je het al eens geprobeerd zonder iets te installeren? Ik wel. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Gast slapshot Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Ik ben benieuwd hoe de webinterface er als webapplicatie eruit ziet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen