Ga naar inhoud


[Nokia] transBDM en win XP


Matchless

Aanbevolen berichten

  • Moderator

ik heb een probleem met mijn nokia en transBDM.op mijn systeem zit windows XP en nu stort iedere keer Transbdm af.ik heb geprobeerd om hem in compatibility modus te zetten maar niets werkt.wie weet een beter progje of weet hoe ik mijn probleem kan oplossen?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

 

@merde

helaas..

geprobeerd met jouw proggie bd32,maar hij geeft zowel op mijn laptop en pc een priviligierte instruction als ik op de connect button druk.zelfs als ik geen BDM erop aansluit.enig idee waarom?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

yep,maar het progje loopt al vast als ik zelfs niets op de paralelle poort aansluit.wel alleen als ik op connect duw.in de textfile van het progje wat je mij op attendeerde staat dat bd32 niet op NT zou werken door de interne bescherming van win NT.werkt het progje bij jouw wel?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb de box inmiddels geprogd met een andere PC waar winme opstond en het werkte meteen.ik denk zelf dat XP,net als win2000,zijn resources beschermd.

dus ook de poort.ik ben nu ook bezig met het aansluiten van een grafische display op de parallel poort en daar moest ik een DLL gebruiken genaamd portIO.DLL .deze laat het wel toe om op de poort te werken.het is wel vervelend dat er geen progje is waarmee je de BDM op XP kan laten draaien.maar goed merde laat het maar horen of het jou wel lukt.

heren programmeuren,zie het als een uitdaging om een BDM-progje te maken voor XP.ik ben pas begonnen met programeren maar mis nog de nodige kennis.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...