Ga naar inhoud


hss 1000 draaibaar kopen ???


bert79

Aanbevolen berichten


Ik heb tot voor kort een Hyundai gehad en ik vond het een fantastische machine. Ik werkte met een monoblock voor Astra en Hotbird. 2 maanden terug ben in overgegaan op draaibaar met een stab rotor. De hyundai ondersteunt de stab fantastisch. Als Sirius eenmaal goed gaat vindt hij bijna alle satelieten vanzelf... perfect !!!

 

Hij heeft echter een probleem. De geadverteerde 4000 kanalen haalt hij bij lange na niet!!! Navraag bij leverancier en importeur leerde mij dan 1850 kanalen echt het maximum is (TV + Radio!!). Daar komt nog bij dat als je gaat patchen naar 5 in 1, het aantal kanalen wat hij aankan minder wordt en verder wordt de hyundai onstabiel als er meer dan zo'n 1000 kanalen inzitten.

 

Problemen die je beslist gaat tegenkomen:

 

- EPG gaat haperen. Je ziet geen next informatie en bij de duitse zenders zal nog verder vooruitkijken helemaal niet meer lukken.

- Teletekst doorgifte werkt soms wel en soms niet.

- Als je tegen de limiet aanzit zal hij met een sateliet- of transponderscan niets meer vinden. Het bewijs dat hij dan vol is kun je zelf simuleren door een aantal kanalen te wissen en daarna weer een scan te doen. Je zult zien dat hij dan wél kanalen kan vinden.

- Spontane resets.

 

Zo'n 1850 kanalen lijkt veel maar als je draaibaar bezig bent is het heel weinig.

 

Nogmaals een hele fijne machine maar niet voor draaibaar. Ik heb sinds kort een ander apparaat en daar heb ik bovengenoemde problemen absoluut niet!!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inderdaad dezelfde bevindingen als winwiz, gebruik daarom zelf de humax voor het draaiende systeem.

 

Humax 5400, stab hh120, triax 88 cm, alps lnb (draaibaar)

Hyundai 1000, triax 78 cm, dubbelekop (astra-hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...