nchingo Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Beste satters, Hoe kan ik mijn privacyblokkering omzeilen.ik kan niet bij mijn berichten en telefoonlijst komen. wordt telkens gevraagd naar wachtwoord maar die weet ik niet meer. de gsm heb ik 6 maanden niet gebruikt i.v.m. andere toestel nl M8300. Is daar een manier om de privacyblokering te deblokkeren. Wel verschillende forums gezocht naar oplossing, geen bruikbare tips gevonden. Iemand enige idee... Alvast bedankt,
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Is er geen mogelijkheid, de telefoon terug te zetten naar fabrieks instellingen ?
nchingo Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Geplaatst: 31 januari 2010 Hallo Henri, bedankt voor je rectie, nee, voor het terug zetten naar fabrieks instelling wordt ook naar wachtwoord gevraagd. met vriendelijk groet,
nchingo Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Steeds niemand !of heeft iedereen druk.......... groetjes,
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Je kunt eventueel ook naar een servicepunt gaan, uitleggen wat er is. Mogelijk kunnen zij riesetten!!!!! Of ga naar een zaakje waar zij ook de symlock er uit kunnen halen, mogelijk kunnen zij je helpen??
winwiz Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Misschien helpt dit maar let op de waarschuwing!! Dear Customer, If you do not remember the password for your privacy lock / phone lock then you will need to master reset the phone and that will reset the password back to the default password 00000000 (eight zeros). Please follow the steps below... Steps to Master Reset the GSM Phones to company default settings NOTE: Following the steps below will delete everything from the phone memory like contact numbers, images, music, messages. 1. Switch OFF the phone and take the SIM card out. 2. Switch it ON without the SIM card, the phone will say “insert SIM card”. 3. Enter the code *2767*2878# and wait for 10-20 seconds until the phone restarts automatically. 4. Now the phone will say “insert SIM card” again, put the SIM card back in and switch it ON. Best Regards, Samsung Technical Support Uiteraard volledig op eigen risico! Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
nchingo Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 Beste Winwiz, Bedankt voor je reactie, heb instructie hieronder gevolgt en kreeg de volgende melding: Count Reset.., wat betekend dit. verder gebeurt niets, ook na twee minuten. 3. Enter the code *2767*2878# and wait for 10-20 seconds until the phone restarts automatically. MvGroet,
nchingo Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Geplaatst: 13 februari 2010 Hallo, Met de onderstande instructie is mij gelukt de Samsung te resetten. 1.Unplug the phone from the USB cable, reinstall the sim, MicroSD, and power up the the phone. 2. Now with every thing complete, perform a hard reset by typing *2767*3855# into the hand set. 3. When the phone resets type *#1234# into your handset to check your new firmware ver. Met vriendelijk groet,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen