lana Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Graag hulp bij het volgende vraagstukje,na manuelle instalatie met Dcc blijft dreambox hangen bij instalatie van de nieuwe image,bij het eerste beeld moet je pal selecteren ,bij het tweede de tijdzone dit doet hij steeds opnieuw. nu wil ik een nieuwe image erin plaatsen, via crossover,kan echter geen verbinding maken aangezien ik het ip adres van dreambox niet weet ,iemand hulp graag?
vGnp Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Origineel bericht van: lana aangezien ik het ip adres van dreambox niet weet IP adres even opzoeken met Angry IP Scanner vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
lana Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Geplaatst: 31 januari 2010 even geprobeerd,geeft een ip met 1 nummer verschil van computer,maar slaag er niet in verbinding te maken,doe blijkbaar nog iets verkeerd.
Gast SatMann Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 lana in DCC doe je gewoon dit : open DCC en rechts boven heb je dan een knop : search, doe dat maar effen, dan toont hij alles in je netwerk dat een ip nummer geeft. normaal staat het daar tussen. dan als je dat ip gevonden hebt, : surf dan naar : http://Ipnummer en je kan daar dan opnieuw flashen of kijken wat er gebeurt. ps : tip nabilo is gestopt en ze gaan nu als een ander team naar buiten. PLi is ook een aanraden....(ik ben jajaaajaaa : ook naar PLi nu ) succes
lana Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Geplaatst: 31 januari 2010 bedankt satman,het lijkt of dream geen ip krijgt of heeft,denk dat ik enkel nog zal kunn.en flashen via nulmodemkabel,die ik echter niet heb.
Greatone Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Origineel bericht van: SatMann ps : tip nabilo is gestopt en ze gaan nu als een ander team naar buiten. Er stond onlangs een link naar de nieuwe site van ex-Nabilo, kan het niet terug vinden. Iemand die deze heeft voor mij ? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen