Dream1975 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: hulkman Dat betekend dus afwachten op een updated versie van deze plugin die dan heel misschien wel past op de pli architektuur. Dat is het nadeel van een binary plugin, die is enkel aan te passen door de maker zelf omdat die de code gesloten houdt. Hetzelfde nadeel hebben images die niet open zijn.
hulkman Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Hi Dream, In hoeverre zijn open images anders dan andere images? Alle images zijn toch verpakt in de nfi installatie file? En in alle images kun je toch zaken als skins ed aanpassen als je de code formaat kent. Of zijn er dan source codes aanwezig die je met een bepaalde edittor kunt bewerken? Kan een ieder dan bewerken in zaken als de genoemde messagepump? Betekend het dan dat een open image per definitie geen binairies bevat? Dacht dat open bij pli-open stond voor de openheid op het gebied van de pre-versies dus de nightly-builds.
Littlesat Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Die messagepump zit in C-code. Ik probeer het even uit te leggen in mensentaal. In deze messagepump zat een foutje waardoor niet alle nodige messages doorgegeven konden worden. Deze is gefixt in OpenPli (en misschien later ook in DMM als de duitsers het mee willen nemen). Enigma2 bestaat grofweg in twee stukken. Een stuk C-code die je niet aan kunt passen, behalve dus als je zelf vanaf OpenPli een image bouwt en aanpast. En een stuk in phyton. Dit phyton stuk is op de box aan te passen, Aangezien de messagepump in C-code zit is dit wat lastiger. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hulkman Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Er is een nieuwe versie van de Merlin mp3 player, helemaal opnieuw geproged volgens de maker. Hij werkt ook weer op Pli, functioneel is hij hetzelfde gebleven, grafisch een beetje gewijzigd, heeft een beetje LT-looks gekregen.
Littlesat Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Kun je een ipk-tje hier posten of een link? Dan kan hij eventueel weer terug naar de downloads. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tisnix Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Er is een nieuwe versie uit; http://www.newnigma2.to/wbb2/thread.php?threadid=6564 ben net bezig met schijf te laten scannen op artist, genre, album, enz. Is ook mogelijkheid voor playlisten opslaan, album cover, songteksten, nog niet klaar met instellen, maar moet het echt ff kwijt. Eindelijk een player waar je trots op kan zijn! VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
arnoldl Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 ik krijg elke keer een crash met deze nieuwe versie en openpli. foutmelding sqlite db locked.. heb de .db files al verwijderd maar deze worden dan opnieuw aangemaakt waarna hij vrolijk weer crashed met zelfde melding. iemand een idee? bijgevoegd log.. enigma2_crash_1268947446.txt
Littlesat Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Geen enkel idee, want .txt files zijn wel te uploaden op sat4all, maar niet te downloaden (bugje op de website). Misschien kun je de file wel ff zippen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tayram Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 met open pli heb ik altijd crashjes op mijn dm800 en dm7025. ik vind het heel erg jammer. daarom gebruik ik nu newnigma2 en nog nooit crashed.
Littlesat Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Welke crashes heb je dan met openpli? Ik heb ze hier namelijk niet!?! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tayram Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 ik weet het niet meer precies. maar als ik even snuffelen met de instellingen krijg ik vaak groene scherm en dat de box moet herstarten. soms herstart hij nog niet eens. bijvoorbeeld met rebooten ook hij blijft heel vaak hangen. ik moet iedere keer stekker uit trekken. dat vind ik persoonlijk heel irritant. ik heb tijdelijk gemini gebruikt en nooit problemen gehad en nu gebruik newnigma2 en daarmee heb ik ook nooit problemen en persoonlijk vind ik ook een mooie image. misschien zijn er nu geen crashjes meer met open pli. dat was tijdje geleden dat ik open pli gebruikte.
Littlesat Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Heeft ff eigenlijk niets met Merlin MP3 te maken... maar kun je eens crashlogs posten (die staan op de harddisk). Ik vermoed wel dat het met een skin of multiboot te maken kan hebben. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tayram Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 ik ga vanavond weer open pli proberen. dan kan ik kijken hoe alles nu werkt met open pli.
Gast Jeroensky Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Misschien begrijp ik het niet. Maar waarom installeer je die merlin player, als je al een default mediaplayer hebt (in bv OpenPli). Die default mediaplayer gebruikt toch gstreamer, nou dan kan je toch via software toevoegingen gstreamer extra's toevoegen zodat gstreamer extensie support uitgebreid wordt. Lijkt me veel stabieler dan weer een player erbij.
arnoldl Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Origineel bericht van: Jeroensky Misschien begrijp ik het niet. omdat ik de default player helemaal ruk vind (of iig vond al tijd niet meer gekeken) ik wil helemaal geen playlists enz... wil gewoon een dir selecteren en alle nummers afspelen.. Merlin player heeft altijd super gewerkt voor mij....dus vandaar. Hierbij opnieuw de crashlog , maar dan niet als txt :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen