robbedoeske Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Ik heb hier manueel een timer opname ingesteld die elke dag ma/vr een opname op een bepaalde tijd moet doen. Soms gaat het een hele poos goed,maar heel af en toe heeft ie dan toch niks opgenomen.
FrankAdem Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Spacerpower Doe t via via epg dan gaat t fout als ik t manueel doe gaat t goed. Manueel of EPG, maakt geen verschil, soms gaat het goed, soms gaat het fout. Probleem is er trouwens enkel bij herhalende timers.
vGnp Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Kun je eens wat testjes doen en tijdens de timeropname de timerlog bekijken? Ben benieuwd wat er staat. Hier een log van een lopende opname op mijn 8000: Edit: Ben ook reuze nieuwsgierig wat e.e.a. in de log inhoudt vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast MiLo Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Timer log? Nooit gezien. Waar zit die verstopt?
vGnp Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: MiLo Timer log? Nooit gezien. Waar zit die verstopt? In de timerlijst op de INFO knop drukken vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Spacerpower Origineel bericht van: Tonskidutch uhm, gebruik je manueel ingegeven timer events of gebruik je timer-opnamen per EPG? ciao Doe t via via epg dan gaat t fout als ik t manueel doe gaat t goed. UHM, dat dacht ik al... en als je enkel de epg gebruikt voor duitse zenders om te programmeren? ciao A Forest The Cure
vGnp Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: FrankAdem Heeft iemand enig idee waar het timer log bestand zich bevindt als je via ftp toegang hebt? Ik vind het helemaal nergens in Enigma2... (je kan dit bestand zien als je op Info drukt in de timerlijst) De vermeldingen staan als element <e2logentries> (van <e2timer>) in:/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web/timerlist.xml Het snelst te zien via http://dreambox-ip/web/timerlist vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
robbedoeske Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: Spacerpower Origineel bericht van: Tonskidutch uhm, gebruik je manueel ingegeven timer events of gebruik je timer-opnamen per EPG? ciao Doe t via via epg dan gaat t fout als ik t manueel doe gaat t goed. UHM, dat dacht ik al... en als je enkel de epg gebruikt voor duitse zenders om te programmeren? ciao Wat maakt het uit,als je het via epg doet wordt het in de timer geschreven,je geeft dan achteraf aan dat het bijv elke dag moet enz en slaat dit op,wat is het verschil?
Tonskidutch Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 kan het zijn dat er een bug ingeslopen is tijd per transponder<of>url als je epg data van externe bronnen toepast? ik denk (misschien de verkeerde gedachte) hardop ciao A Forest The Cure
robbedoeske Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Dat begrijp ik niet,de tijden komen in de timer te staan,of hij die nu uit de epg haalt of je voert die zelf in,whats the difference? btw wat ik een beetje vreemd vind in de timerlog dat er steeds iets staat over een tijd verandering: Code: −<e2timerlist>−<e2timer><e2servicereference>1:0:1:138D:455:35:C00000:0:0:0:</e2servicereference><e2servicename>SBS6</e2servicename><e2eit>36198</e2eit><e2name>Little house on the Prairie</e2name><e2description/><e2descriptionextended>N/A</e2descriptionextended><e2disabled>0</e2disabled><e2timebegin>1265212200</e2timebegin><e2timeend>1265217300</e2timeend><e2duration>5100</e2duration><e2startprepare>1265212180</e2startprepare><e2justplay>0</e2justplay><e2afterevent>3</e2afterevent><e2location>None</e2location><e2tags/>−<e2logentries>[(946684920, 15, 'record time changed, start prepare is now: Tue Feb 2 16:49:40 2010'), (1265133350, 15, 'record time changed, start prepare is now: Wed Feb 3 16:49:40 2010')]</e2logentries><e2filename/><e2backoff>0</e2backoff><e2nextactivation/><e2firsttryprepare>True</e2firsttryprepare><e2state>0</e2state><e2repeated>31</e2repeated><e2dontsave>0</e2dontsave><e2cancled>False</e2cancled><e2toggledisabled>1</e2toggledisabled><e2toggledisabledimg>off</e2toggledisabledimg></e2timer> edit: ik snap het al,het is natuurlijk het klaarzetten van de timer voor de volgende dag.
Dolf Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 @Milo, “Vroeger” zat de timerlog ook in de Milo image (een opgenomen timer kiezen en dan op info), in Open-PLI zit het er helaas niet meer in. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
vGnp Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: Dolf in Open-PLI zit het er helaas niet meer in Hoe ik dan dat plaatje heb kunnen posten is mij dan een raadsel. Ik draai toch echt OpenPli.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen