Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bert Haanstra films toch? :D .

Oh idd niet moeite waard, fragmenten. En nogal mobile formaat (low quality). Ik had em er effe op gezet omdat ik nieuwschierig was, na 3 seconde er weer af, ziet er niet uit op 42 inch. ;-)

Dan heb ik liever een echte moppie op schoot hahaha.

Geplaatst:

DVI-D (hdmi verloop).

Maar ik ben verwend.

1080P Blu Ray & computer.

1080i Dreambox & DVD.

En het onderwerp wat die plugin bied, boeit me niet zo (immers er is hustler/xxxtreme/dolce of zo iets)

Als zo'n plugin nou van die eeh illegale copieen bied van de nieuwste boiscoop films nog niet uit op DVD/Blu Ray, desnoods telescreeners, kijk dan wil ik wel kijken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
probeer eens een copy via ftp terwijl je nog aan het kijken bent (en het bestand nog op je HDD staat).

dat lukt inderdaad. mp4 bestand kopieren op hdd pc. alleen nog op de pc .avi erachter zetten en de film is te bekijken op de pc.
Geplaatst:
Origineel bericht van: dreamlover8000

dat lukt inderdaad. mp4 bestand kopieren op hdd pc. alleen nog op de pc .avi erachter zetten en de film is te bekijken op de pc.

Zeker windows mediaprayer..?

Probeer eens VLC .
Want AVI & MP4 zijn beide containerfiles. (dus ze hebben bv audio en video codering samengepakt in 1 file met extensie.)
Raar dat je er eerst avi achter moet zetten, geeft meer aan dat je huidige mediaplayer je erg beperkt, vandaar dat ik denk zal wel wmp zijn.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Jeroensky
Want AVI & MP4 zijn beide containerfiles. (dus ze hebben bv audio en video codering samengepakt in 1 file met extensie.)

Dat is niet de betekenis van een containerformaat.
AVI is een containerformaat, omdat het op zich niets zegt over de codering, net zoals een container om het even wat kan bevatten.
Zo kun je een AVI file hebben met video erin in MPEG2 en audio in MP3, maar evengoed kan de video MPEG4 zijn en de audio WAV.
AVI zegt dus eigenlijk niets over welke codecs gebruikt zijn.
Bij MP4 is dat normaal niet het geval, hoewel de MPEG4 standaard uit veel substandaarden bestaat.
Geplaatst:
Origineel bericht van: zzzzzzz

Bij MP4 is dat normaal niet het geval, hoewel de MPEG4 standaard uit veel substandaarden bestaat.

Huh? Er kan misschien iets minder in mp4 dan in avi (lang verhaal..., niet allemaal even "legaal"...), maar het is zeker niet alleen h264 en aac!

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: zzzzzzz

Huh? Er kan misschien iets minder in mp4 dan in avi (lang verhaal..., niet allemaal even "legaal"...), maar het is zeker niet alleen h264 en aac!

Dat dacht ik ook. (hier veel mp4's met h263(ASP) en aac, muziekvideo's voor PSP).

Verwarrende is dat mp4 grotendeels bedoelt is voor de container mp4, maar ook weer type codering kan zijn(anders dan containerformaat).

Maar ja... De pr0n plugin is dus niet zo'n succes, slap overbodig aftreksel gezien er al ero kanalen zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen