MR_B Geplaatst: 1 februari 2010 Delen Geplaatst: 1 februari 2010 Mijn sport 1.2 werkt wel maar niet mijn Eredivisie 2live. Ik heb een NL en een Belgische kaart. Verder gebruik ik CCcam 2.1.3 Een beetje van mezelf en een beetje van jullie.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oudeis Geplaatst: 1 februari 2010 Delen Geplaatst: 1 februari 2010 In je CCcam.cfg SECA_HANDLER al terug op 0 gezet? Standaard staat die op 1, en sinds een tijd werkt Eredivisie Live 2 daar niet mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MR_B Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2010 Origineel bericht van: oudeis In je CCcam.cfg SECA_HANDLER al terug op 0 gezet? Standaard staat die op 1, en sinds een tijd werkt Eredivisie Live 2 daar niet mee. MAar dan werkt de hele belgenkaart toch niet meer , of? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oudeis Geplaatst: 1 februari 2010 Delen Geplaatst: 1 februari 2010 Zou goed kunnen, maar daar kom je snel genoeg achter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ViCcO Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Al mensen die dit getest hebben ?? Werken alle overige CDS zenders dan nog? En hoe zit dit met de zenders van onze zuiderburen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Is toch niet zo moeilijk als de zenders het niet doen verander je het toch gewoon weer in de config file? Cd zenders doen het hier allemaal. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Op cccam 2.011 doen alle kanalen het gewoon, ook gewoon de updates. Zowel cd als tvv ook eredivisie live 1 en 2 en eurosport 2. Heb zelf een 600pvr draaibaar. Altobelli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pedro4 Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 ik heb CCcam 2.1.1 en geen Eredivisie Live. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erw Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Met SECA :0 geprobeerd CCcam 2.1.3; werkt idd echter nu wordt m'n locale originele kaart niet meer aangesproken. met SECA: 1 wordt lokale kaart aangesproken en werkt rest ook behalve eredivisie live 2....... iemand een idee hoe ik m'n kaart (blijf) gebruiken en eredivisie live 2 kan kijken"? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oudeis Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Al je netwerk peers uitschakelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iMikey Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 cccam 2.1.4 installeren! Ik heb weer beeld op Eredivisie Live 2, zonder aanpassing van de seca handler. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 Dus de nieuwe cc-cam en cc-cam config geinstalleerd ? groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fransken Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: iMikey cccam 2.1.4 installeren! Ik heb weer beeld op Eredivisie Live 2, zonder aanpassing van de seca handler. staat er in je cfg wel of geen seca handler optie ??? XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iMikey Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 Als je bedoeld of ik de seca handler open gezet heb door de # weg te halen; Ik heb de seca handler niet open gezet door het # weg te halen en deze bv op 0 te zetten. Bij de seca handler heb ik alles dicht staan met de #. Het enige dat ik veranderd heb aan cccam.cfg 2.1.4, na de installatie, is het invoeren van mijn c en f lines. Zo had ik het ook staan tot anderhalve week geleden, en nu werkt het ook weer goed. Kan alle kanalen ontvangen, dus ook eredivisie live 2, tvv ed. Zappen tussen de kanalen gaat ook weer sneller nu de seca handler niet meer op 0 staat. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fransken Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: iMikey Als je bedoeld of ik de seca handler open gezet heb door de # weg te halen; Ik heb de seca handler niet open gezet door het # weg te halen en deze bv op 0 te zetten. Bij de seca handler heb ik alles dicht staan met de #. Het enige dat ik veranderd heb aan cccam.cfg 2.1.4, na de installatie, is het invoeren van mijn c en f lines. Zo had ik het ook staan tot anderhalve week geleden, en nu werkt het ook weer goed. Kan alle kanalen ontvangen, dus ook eredivisie live 2, tvv ed. Zappen tussen de kanalen gaat ook weer sneller nu de seca handler niet meer op 0 staat. thanks zal eens gaan testen en proberen XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen