zomfranken Geplaatst: 6 februari 2010 Delen Geplaatst: 6 februari 2010 Ondanks berichten na het verschijnen van de nieuwe Cccam 2.1.4. vanaond weer geen eredivsie 2 op sport 1.2 kanaal open. Hoe zit dit bij anderen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mega gert Geplaatst: 6 februari 2010 Delen Geplaatst: 6 februari 2010 weet je wel zeker dat je de juiste config hebt ?? let daar maar eens op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zomfranken Geplaatst: 6 februari 2010 Delen Geplaatst: 6 februari 2010 Hoe kan ik dat checken of ik de juiste conf. heb? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zomfranken Geplaatst: 6 februari 2010 Delen Geplaatst: 6 februari 2010 Nog even ter verduidelijking: ik heb de nieuwste Ccam 2.1.4. gewoon via de DB800 gedownload en vervolgens geinstalleerd. Eredisie 1 e.d. doen het allemaal maar tot op heden eredivisie 2 nog steeds niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mega gert Geplaatst: 6 februari 2010 Delen Geplaatst: 6 februari 2010 hier op dit forum kun je via een link de cccam.config 2.1.4 downloaden...probeer die maar eens . wel daarna een reboot geven . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pedro4 Geplaatst: 6 februari 2010 Delen Geplaatst: 6 februari 2010 Openpli erop zetten en dan via het menu cccam 2.1.4 installeren en het werkt. Bij mij in ieder geval wel. succes. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jubke Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Hier met new enigma 2 cccam 2.1.4 werkt prima inclusief eredivisie 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iMikey Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Eredivisie live 2 wordt nu uitgezonden en heb prima beeld met cccam 2.1.4. De oplossing is dus echt cccam 2.1.4 installeren. Aanpassingen aan de seca handler is niet meer nodig. Ik draai met Dream-Elite Black Hole 1.0 DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YUGI Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 hier wekt het niet,niet ccam 2.13 of 2.14 gebruik nu cfg 2.14 heb ook cfg file 2.11 gebruikt werkt ook niet.ben einde raad. gr ja ik maak gebruik van ws. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CEASAR W Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: YUGI hier wekt het niet,niet ccam 2.13 of 2.14 gebruik nu cfg 2.14 heb ook cfg file 2.11 gebruikt werkt ook niet.ben einde raad. gr ja ik maak gebruik van ws. Hier ook al weken aan het prutsen RTL4Hd ook al een probleem Nu de CCcam 2.14 overschreven door CCcam 2.0.9 en alle problemen opgelost Pfffff. dus terug naar CCcam 2.0.9 ik hoop dat jullie er wat aan hebben mvg Ceasar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: CEASAR W Nu de CCcam 2.14 overschreven door CCcam 2.0.9 en alle problemen opgelost Pfffff. dus terug naar CCcam 2.0.9 ik hoop dat jullie er wat aan hebben 2.1.4 doet het gewoon. Of jullie hebben een prio-file, of een key-file die roet in het eten gooit. Maar zonder rare files en de standaard CCcam 2.1.4 & cfg moet ie het gewoon doen. Hierzijn al zoveel berichten over geweest, en nog blijft men klagen dat Eredivisie 2 het niet doet, af en toe tot vervelens aan toe. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MR_B Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: oudeis In je CCcam.cfg SECA_HANDLER al terug op 0 gezet? Standaard staat die op 1, en sinds een tijd werkt Eredivisie Live 2 daar niet mee. Zet dit in de cfg erbij en het werkt; SECA HANDLER: 0 Een beetje van mezelf en een beetje van jullie.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lite On Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Bij mij werkt ook Eredivisie2 niet meer! Eredivisie1 werkt wel goed Kan ik in Gbox.cfg hier ook een aanpassing voor doen? En ... wat is er precies verander door Canal Digital? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knakker Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 De switch secahanler is met cccamd 2.1.4 volgens mij overbodig geworden. Staat bij mij niet in het script en alles werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iMikey Geplaatst: 7 februari 2010 Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: CEASAR W Nu de CCcam 2.14 overschreven door CCcam 2.0.9 en alle problemen opgelost Pfffff. dus terug naar CCcam 2.0.9 ik hoop dat jullie er wat aan hebben 2.1.4 doet het gewoon. Of jullie hebben een prio-file, of een key-file die roet in het eten gooit. Maar zonder rare files en de standaard CCcam 2.1.4 & cfg moet ie het gewoon doen. Hierzijn al zoveel berichten over geweest, en nog blijft men klagen dat Eredivisie 2 het niet doet, af en toe tot vervelens aan toe. Ik denk dat Henksat hier een punt heeft. Ik heb ook geen prio of key-files en totaal geen problemen met het ontvangen ecv2 icm cccam2.1.4. Wellicht dat de mensen die nu geen beeld hebben, hier de oplossing in kunnen vinden. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen