Pvanwell Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Ben in het bezit van Nokia 9302. Na een update naar Complete TVV van Merlin Seca 2 by Interpol + EMU patch weer aangesloten op de schotel, doch kwam direct in het Menu terecht met funties 4-5 en 7. Geprobeerd om zenders te laden, doch geen ontvangst! Heb dezelfde aansluitng van de schotelkabel aangesloten op een Topfield en kreeg normaal beeld. Nogmaals en nogmaals..... weer aangesloten op de Nokia. Helaas steeds weer in het Menu. Zou het kunnen zijn dat de ingang van de schotelkabel defect is??? Heeft iemand idee wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Pvanwell
theet Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Mijn idee is dat je het nogmaals moet proberen om de patch erop te zetten, mogelijk is hier iets mis gegaan. Heb ik ook wel eens gehad. Voor e.e.a. kun je ook eens kijken in Sattracker 4.0ENG Dreambox DM500S SRT8000 -> 20oem6 NOKIA 9302 -> Sattracker 4.0ENG
Pvanwell Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Bedankt! Zal het weer proberen! Mag aannemen dat de door mij opgegeven update (Complete TVV van Merlin Seca 2 by Interpol + EMU patch) voldoende is? H.G. Pvanwell
satencom Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 je moet even met de Strong loader de zender lijst er in zetten dan moet hij werken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Pvanwell Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Helaas is het met opnieuw patchen niet gelukt. Krijg geen verbinding met de schotel. Waarchijnlijk is de lnb-ingang van de receiver kapot. Is dit onderdeel nog te verkrijgen? Wie kan mij daar bij helpen? Gr. Pvanwell
satencom Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 als je naar het laden van software direct in het menu komt dan moet je even met de Strong loader de zender lijst er in zetten dan moet hij werken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Pvanwell Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Veel uitgevogeld en heb nu wel weer contact met de schotel (dus de ingang lnb gelukkig niet defect) en krijg uiteindelijk nu wel de zenders op Astra 23,5 E, maar.....geen zenders van de Astra 19.2. Krijg op het menu punt 7 ook geen groen vlak op Astra 19.2, welke wel het geval is met de Astra 23,5. Er zit dus wel schot in!!!! Zou het dus zo zijn dat de Astra 19.2 zenders opnieuw moeten worden geladen met de Strongloader met een kanalenlijst? Hopelijk gaat het dan weer niet mis, want ik ben al blij dat de receiver weer reageert. Bedankt alvast met jullie reacties. Gr. Pvanwell
satencom Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 wat nu nog moet doen is je gaat naar menu 7 op B drukken astra 19,2 dish 1 je gaat naar switch num A zetten en astra 32,5 switch num B zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
theet Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Origineel bericht van: Pvanwell Bedankt! Zal het weer proberen! Mag aannemen dat de door mij opgegeven update (Complete TVV van Merlin Seca 2 by Interpol + EMU patch) voldoende is? H.G. Pvanwell Waar je ook even op moet letten in het menu "dish parameters": - communication moet op "toneburst" staan; - power van de LNB moet op "internal" staan (voor zover mij bekend betekend dit, dat de LNB de stroom krijgt van de ontvanger) Dreambox DM500S SRT8000 -> 20oem6 NOKIA 9302 -> Sattracker 4.0ENG
Pvanwell Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Hoera, het is gelukt!!!!!!! Als we jullie techneuten toch niet hadden!!!! NOGMAALS HARTELIJK DANK VOOR ALLE MEDEWERKING. Hartelijke groet Pvanwell
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen