devisser Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 het heeft niks met de dreambox te maken , heb er verschillende achter geplugt. Het heeft met hun te maken, ze ruiken geld of ze hebben de boel niet in orde. Nergens kun je ook wat vinden, of er iets gewijzig is of zo. misschien nieuwe codering???? Het is raar dat ze hun duur betalende klanten bijna of niet informeren, hoe en wat. Het zou nog best kunnen wezen dat ze een heel veel aantal mensen goed kwaat maken en dat de codes , straks via internet verspreid worden, dan is het uit met de liefde. Met vriendelijke groet, devisser
mebo870 Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Dat zijn louche firma's, vragen veel geld voor een kaart. Ze gaan op de fles, en je bent de centjes kwijt Hetzelfde lappen ze de satelliet eigenaars, ze hopen van satelliet naar satelliet. zonder hun huur te betalen. Tot ze nergens meer terecht kunnen en dan komen ze terug onder een andere naam. Ik heb al opgemerkt dat het de laatste maand daar altijd iets is. The key to happiness. Stay away from idiots
Cobus R Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 IK heb hier ook last van alleen blokjes en het signaal is goed 14 db lijkt mij meer dan voldoende zowel met de 800 de azbox en de 500s geen beeld ja blokkerig als je al beeld heb heb een eigen kaart dus heeft niks met sharing of iets te doen. het ligt volgens mij aan de upload van hun naar de sat toe. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
dream-on Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 fijn, was ik maar 1st eens gaan lezen. heb mijn box al opnieuw geinstalleerd, wilde morgen al het dak op gaan klimmen......... dus ik blijf er maar netjes vanaf. Vu duo2 met pli
ppaap Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 bij mij doen ze het weer, sinds gisteren avond afachten voor hoe lang , wat een bende daar ppaap
duc748 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 doen ze het nu nog bij je?? ik wilde ook al het dak op gaan hier...
volkswagen1 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 ja werken weer heb net nog even gekeken .
krui21 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Ja hoor test het nu nog maar eens...problemen lijken te zijn opgelost.(ze zijn wakker geworden in de regie-kamer)
Cobus R Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Zo komen we weer aan ons trekken !!!! De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
satfanatic Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Ja draait weer ! Alleen de "lip-sync." klopt niet helemaal gr. Satfanatic. vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
Cobus R Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 vooral die lip ja daar klopt niks van. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
krui21 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Nou sorry maar ik heb net een cursus liplezen achter de rug, maar kan die lippen prima volgen...
devisser Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Geplaatst: 21 februari 2010 Er deug nog niks van, zeer veel vastlopers. ( alles 100% afgesteld) groetjes, de visser
Gast xenas Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 heb er geen last van , draait hier goed. ppaap
wimpie007 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 zoals gezegd Xenas, nu draait alles goed. er voor was er iets niet helemaal pluis in de dvb stream. Oudere enigma versies liepen er volledig op krom op mijn 7020. (Nabilo Darkstar 2 bv, die mijn favoriete image blijft) Openpli e.d. liepen niet vast, maar konden ook geen beeld te voorschijn halen. (ecms waren ok...) Raar fenomeen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen