Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

als ik naar een kanaal ga van theme x heb ik als signaal meting ber tussen 30000 en 36000 agc76% en snr 42% op andere kanalen op 13 graden oost heb ik wel beeld.

wat is hier mis ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

• 3 maanden later...
Geplaatst:

En momenteel zijn ze weer uit de lucht... Dus slecht nieuws voor de "viespeuken" ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

sinds afgelopen zondag al. Op de website staat niets vermeld over het eventuele verdwijnen of storing.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Ik heb ook nog een half jaar die kaart dus maar hopen dat ze er weer snel zijn.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

De Harde-Kanalen zullen wel voorgoed verdwijnen

Theme-X & SoS zullen naar alle waarschijnlijkheid gaan verdwijnen. De kaarten zijn al verwijderd van een turbopagina uit de UK en dit was toch 1 van de distributie punten van het voormalige sexview nu Theme-x geheten.

Kaarten voor Theme-x & Sos pakketten zou als ik jullie was maar niet meer aan gaan schaffen.

P.S Redhot komt op de Hotbird in september er met 3 kanalen extra bij en die kaartjes kan je voor een habbekrats kopen.

Mazllz

Avalon

Geplaatst:

Nou lekker dan...ik heb mijn kaartje pas een maand geleden aangeschaft. Zou ik nog ergens mijn geld terug kunnen halen ?

M_Z

Geplaatst:

Op de nl site van Theme-X staat momenteel wel een vermelding dat ze (tijdelijk) niet meer uitzenden.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Dit staat er: ThemeX Channels are not transmitting. Theme X have assured us that they are working to rectify the issue a.s.a.p. Apologies for any inconveniences.

Dus er is nog hoop smile

DM800 - DM500 - Triax 78 Multiblock

Geplaatst:

Op een normaal emailtje wordt door hun in ieder geval al niet gereageerd!

Heb zelf geen kaart maar was benieuwd of ik nog een reactie van ze zou krijgen.

Sinds deze zenders overgenomen zijn ( voorheen Sexview ) zijn er eigenlijk alleen problemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen