Ga naar inhoud


[Premium+ HD] probleem opnemen vlaamse zenders bij loop through?


johndegr

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik kon geen vlaamse zenders opnemen bij loop through echter alle andere zenders wel en dat vond ik zeer vreemd. confused

Na diverse malen uittesten heb ik het toch werkend gekregen, maar het blijft wel vreemd hoor.

 

Ik heb mijn plus doorgelust naar de 2e tuner, vervolgens op loup through gezet en kon HD opnemen en kijken naar andere HD zender binnen de totale zendergroup (bv. Canal digitaal) of hetzelfde voor niet HD binnen dezelfde groep,echter binnen de vlaamse groep wilde deze niet opnemen, wel voor de HD zenders daarin??

 

Nadat ik de tuner omgezet had, van loop through naar separaat,nog steeds de zaak doorgelust, kon ik ook de vlaamse groep op dezelfde wijze als boven, laten opnemen???

 

 

Vraag mij af wat het verschil is tussen loop through en separaat als de plus wel is doorgelust?.

Separaat zou ik zeggen, zouden 2 aparte LND moeten zijn en niet doorgelust.

 

Kan iemand mij zeggen of ik dit goed zie of een verklaring hiervoor kunnen geven?

 

Vreemd blijft ook, dat alle zenders bij beide instellingen (wel gescheiden HD en niet HD, maar is logisch gezien 23,5 sat) wel gebruikt kunnen worden voor opname en kijken.(zowel horizontaal als verticale transponders).

 

Normaliter, zoals bij de dreambox kan je alleen gebruik maken van of verticale- of horizontale transponders bij opname en kijken naar andere zender.

 

Ben benieuwd naar jullie reakties.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...